برگزاری جشنواره قرآنی، ورزشی حلقه های صالحین در اشتهارد

تعلیم و تربیت حوزه 911 امام خامنه ای شهرستان اشهارد برای اولین بار مسابقه قرآنی ورزشی از بین حلقات صالحین پایگاه های تابعه خود برگزار کرد.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۵۱
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ تعلیم و تربیت حوزه 911 امام خامنه ای شهرستان اشتهارد برای اولین بار مسابقه قرآنی ورزشی از بین حلقات صالحین پایگاه های تابعه خود برگزار کرد.

رشته های قرآنی این مسابقه شامل قرائت،نوحه خوانی،حفظ جز 30 از افراد زیر 16 سال و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه از افراد بالای 16 سال و رشته های ورزشی این مسابقه شامل دارت و پرش طول و طناب کشی از نفرات زیر و بالای 16 سال بود که از مجموع این رشته ها یک تیم قرانی ورزشی منتخب پایگاه تشکیل شد.

اعضای شرکت کننده هر تیم از بین افراد فعال درحلقه های موجودهرپایگاه انتخاب شدند که در مجموع به عنوان تیم و حلقه منتخب پایگاه نیز معرفی شدند.

این مسابقه هم به صورت انفرادی در هر رشته و هم به صورت تیمی برگزار شد،به این صورت که برای هر رشته 20 امتیاز اختصاص داده شده بود که در پایان هر پایگاهی که موفق به کسب امتیاز بیشتر در رشته های قرانی و ورزشی شده بود به عنوان تیم و حلقه برتر شهرستان انتخاب شد.

در این مسابقه جذاب و متنوع حدود دویست نفر شرکت داشتند که کلیه مسابقات به طور همزمان به میزبانی مسجد شهدا برگزار شد.

در پایان علاوه بر اهدای جوایز به صورت انفرادی،پایگاه سید الشهدا به عنوان تیم برتر و پایگاه الزهرا و شهدا به عنوان تیم دوم و سوم شناخته شدندکه به این سه پایگاه هم جوایز ویژه ای اهدا شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها