فرمانده ناحیه خاتم در افتتاحیه طرح جوانه های صالحین مهمترین هدف اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همزمان با ماه مبارک رمضان در ایام تابستان عنوان کرد و افزود: طرح جوانه های صالحین در 25 پایگاه بسیج شهرستان خاتم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۰۶۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در آیین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین که در مسجدحضرت ابوالفضلهرات برگزار شد، مهمترین هدف اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان همزمان با ماه مبارک رمضان در ایام تابستان عنوان کرد.
وی شعار محوری این طرح را«نشاط و تعالی با محوریت اقتصادمقاومتی» بیان کرد و افزود: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین رهبرمعظم انقلاب مبنی بر شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح جوانه های صالحین در دو بازه زمانی اجرا می شود، گفت: اولین بازه اجرای این طرح از 17 خرداد تا 18 شهریور وبازه دوم آن نیز از 25 شهریور تا 19 اسفند امسال تحت عنوان مکمل جوانه های صالحین برای عمق بخشی به محتوای حلقه های صالحین اجرا می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان مجری بخش های مختلف این طرح هستند، ادامه داد: این طرح با محوریت مربی و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین در کنار فرماندهان واعضای شورای پایگاه به صورت کمی و کیفی برای جوانان و نوجوانان اجرا می شود.
وی بیان داشت: تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای آموزشهای اعتقادی و دینی به بسیجیان است که باید از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کرد.
سرهنگ آزادی تاکید کرد: خنثی سازی توطئه های دشمنان باتوجه به برنامه ریزی هایی که آنان برای تخریب بنیاد خانواده و جوانان دارند برعهده بسیجیان است.
وی با بیان اینکه برنامه های نظارتی در روند برگزاری این طرح توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم انجام می شود، گفت: در این طرح مشکلات اجتماعی جامعه با حضور مربیان و بسیجیان مورد بررسی قرار گرفته و افراد به نقطه نظرات خود می پردازند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جذب حداکثری اقشار مختلف مردم به نهاد مقدس بسیج، ترویج فرهنگ نماز جماعت در بین نوجوانان و جوانان ومقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن را از دیگر اهداف این طرح بیان کرد.


ارسال نظرات