کارگاه پیشگیری از تخلفات بسیجیان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و فرماندهان حوزه و شورای پایگاههای مقاومت در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۰۳
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام میر فخرالدین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد در این کارگاه آموزشی در سخنانی ضمن تبریک حلول ماه ضیافت الهی خدمت ملت شریف ایران اسلامی اظهار داشت: ماه رمضان ماه زدودن گناهان و صیقل دادن قلب هاست و برای هرچیزی بهارست بهار قرآن رمضان است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان نزد خداوند بهترین ماه‌ها و روزهایش برترین روزها و شب‌هایش با ارزش‌ترین شب‌ها و ساعاتش با فضیلت ترین ساعات است افزود: در این ماه بندگان به مهمانی خدا دعوت شده و از سوی او به بزرگی و ارجمندی لیاقت پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به ارزش بی نظیر این ماه گفت: امیدواریم تمامی مردم شریف ایران و به خصوص بسیجیان عزیز ارزش و اهمیت این ماه را بدانند و از لحظه لحظه این ماه کمال استفاده را بکنند چراکه این ماه بهترین ماه خداست و با اهمیت ترین و بهترین شب های سال در این ماه قرار گرفته است و ساعات این ماه ارزشمندترین ساعاتی است که یک انسان در عمر خود درک می کند.

حجت الاسلام سید روح الله میر فخر الدین تصریح کرد:بررسی و ریشه یابی علل وقوع تخلفات یکی از اقدامات لازم جهت پیشگیری از وقوع تخلف در سپاه و سلامت محیط خدمت می باشد که این کار وظیفه نمایندگی ولی فقیه در رده می باشد.

همچنین وی افزود که ماموریتهای نمایندگی ولی فقیه در رده ها از قبیل : حفظ و تقویت روحیه انقلابی کارکنان، ارشاد ، انذار و پیشگیری و برخورد با تخلفات دینی و اخلاقی، تحکیم خط فکری کارکنان می باشد و سیانت و نظارت از کارکنان به عهده معاونت نظارت و تائید صلاحیت رده می باشد .

نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهابادهدف از برگزاری این کارگاه را آگاه سازی کارکنان دراجرای صحیح و هرچه بهتر قوانین عنوان کردو افزود:توسعه آموزش های لازم برای پیشگیری از جرم و تخلف همت همگانی ویژه ای را می طلبد که اگر به این امر مهم توجه شود دیگر شاهد اتفاقات و حوادث تلخ نخواهیم بود.

در ادامه این کارگاه "هادی منصوری" روابط عمومی ناحیه مقاومت به بیان پاره ای ازو ظایف تخلفات اداری پایوران و سربازان و کارکنان سپاه اشاره کرد و خواستار رعایت بندهای این شرح وظایف شد.


ارسال نظرات