سومین محفل انس با قرآن با حضور عیسی خورشیدی قاری و حافظ بین المللی در نماز خانه سپاه ناحیه اردل برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۳۹
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ استاد خورشیدی پیرامون اهمیت حفظ قرآن کریم بیان نمود: پیامبر گرامی اسلام فرمودند: حافظان قرآن مشمول رحمت خدا ، در برکنندگان نور خدا و آموزگاران کلام خدایند. کسی که با آنان دوستی نماید با خدا دوستی نموده و کسی که با آنان دشمنی کندخدا را دشمن داشته است.

وی افزود: طبق فرمایش امام صادق (علیه السلام) قاریان قرآن سه دسته اند؛ دسته اول کسانی هستند که برای کسب ثروت از ملوک و فخر فروشی برمردم قرآن می خوانند، اینها اهل آتشند؛ عده ای حروف قرآن را حفظ ، ولی حدود آن را ضایع کردند؛ اینها هم اهل آتشند.

خورشیدی، ادامه داد: عده ای قرآن می خوانند و به همه دستورات آن عمل می کنند و حلال آن را حلال، و حرام آن را حرام می دانند؛ اینها کسانی هستند که خداوند آنها را از گمراهی نجات می دهد و اهل بهشتند و درباره هرکس که بخواهند شفاعت می کنند.

گفتنی است: عیسی خورشیدی حافظ کل قرآن کریم و نفراول رشته حفظ بیست و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سال 87 است که 6 مرتبه به عنوان سفیر قرآنی جمهوری اسلامی در مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشورهای مختلف شرکت کرده و موفق به کسب رتبه های برترشده است.

وی در مسابقات بین المللی تونس والجزایرنیزحایز رتبه برتر شده بود.

لازم به ذکراست که ایشان بدون استاد حافظ کل قرآن کریم شده بود.

ارسال نظرات