خبرهای داغ:
امام جمعه پاوه با بیان اهمیت و جایگاه قضاوت گفت: مهمترین درخواست و توقع مردم از دستگاه قضایی ایجاد امنیت و اجرای عدالت است.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۵۶
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از پلوه، ماموستا ملا قادر قادری در دیدار با رئیس و کارکنان دادگستری پاوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب اسلامی افزود: تمامی پیامبران ضمن ابلاغ رسالت الهی قاضی بوده و برای حل اختلاف ها و دعاوی مردم قضاوت کرده اند.
وی کثرت قوانین در کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت: این کثرت قوانین در صدور احکام قاضی می تواند تأثیرگذار باشد لذا نیاز به تجدید نظر و اصلاح است.
وی تمکین به قانون و اجرای آن را براساس عدالت موجب حل و رفع بسیاری از مشکلات و آسیب های جامعه دانست و گفت: انجام کارهای فرهنگی در دادگستری به منظور ارشاد و راهنمایی مراجعان و متهمان بسیار مهم و حایز اهمیت است.
امام جمعه پاوه افزود: قضات و کارکنان دادگستری می توانند با برخورد درست و همراه با احترام، مجرمان و متهمان را از کرده خویش پشیمان کنند که این حرکت خود از هر حکمی تأثیرگذارتر است.
صادق تاری وردی رئیس دادگستری پاوه نیز راهروهای خلوت دادگستری این شهرستان را نشان دهنده نبود جرایم و یا حجم بسیار اندک آن دانست و گفت: این مهم ریشه در اعتقادهای دینی و مذهبی مردم و تلاش و فعالیت روحانیت و علمای این دیار دارد.
سپس حاضرین با حضور بر مزار شهیدان 26 مرداد پاوه و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
ارسال نظرات