نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقدامات خوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان صورت گرفته است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اقدامات خوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۷۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در جشن گلریزان ستاد دیه استان لرستان که در خرم آباد برگزار شد، گفت: در سالهای اخیر اقدامات خوبی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در لرستان صورت گرفته است.

وی افزود: هر سال شاهد افزایش کمک های مردم لرستان به جشن گلریزان هستیم. در واقع در این راستا افراد خیری به میدان می آیند و زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد می کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه هر کسی ممکن است که یک روز به خاطر یک جرم غیر عمد گرفتار زندان شود، گفت: همه باید کمک کنیم تا زندانیان جرائم غیر عمد به جامعه برگردند.

میرعمادی تصریح کرد: آزاد کردن زندانیان جرائم غیر عمد به نوعی کمک کردن به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی است؛ چرا که این زندانیان پس از آزادی به فعالیت های اقتصادی و اجتماعی مشغول می شوند؛ بنابراین دیگر نیاز نیست که خانواده های آنان دست نیازبه سوی دیگران دراز کنند.

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان فرصت خوبی برای خانواه های آسیب دیده و آزمونی برای خیرین است که در این جشن سربلند بیرون بیایند، تصریح کرد: الان چشمان خانواده های فراوانی اززندانیان جرائم غیر عمد به این جشن دوخته شده است.پ

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه عفو، بخشش و احسان اثرات فراوانی دارد گفت: مهمترین اثر احسان و بخشش آرامش انسان و آسایش دیگران است.

میرعمادی با اشاره به احادیث و روایات اظهار کرد: در روایات آمده است که دست انسان بخشنده در دستان خداوند که از همه دست ها بالاتر است قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه اول کسی که وارد بهشت می شود کسی است که اهل احسان و بخشش بوده است، اظهار کرد: خداوند برای احسان ارزش قائل است به همین دلیل خود را محسن نامیده است.


ارسال نظرات