رئیس کل دادگستری لرستان گفت: 349 نفر زندانی جرائم غیر عمد با 30 میلیارد تومان بدهی در زندانهای لرستان هستند.
کد خبر: ۸۷۰۰۱۷۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازلرستان، بدری در جشن گلریزان ستاد دیه استان لرستان که در خرم آباد برگزار شد، گفت: 349 نفر زندانی جرائم غیر عمد شامل زندانیان دیه، مهریه و نفقه و بدهکاران مالی غیر از کلاهبرداری با 30 میلیارد تومان بدهی در زندانهای لرستان هستند.

وی با بیان اینکه 29 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان زندانی دیه با سه میلیارد تومان بدهی، 258 نفر بدهکار مالی غیر کلاهبرداری چک و سفته با 16 میلیارد تومان بدهی و62 نفر هم بدهکار مهریه و نفقه هستند با 10 میلیارد تومان بدهی هستند، افزود: وضعیت زندان وضعیت مطلوبی برای نگهداری این دسته اززندانیان نیست و با این حال تاکید می کنیم که نهادهای فرهنگی و موسسات مالی و اعتباری باید چاره اندیشی کنند چون هر چقدر برای رفع این آسیب ها در استان کمک شود ثمره آن به خود این نهادها می رسد.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: سال گذشته 237 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که بدهی آنها 15 میلیارد تومان بوده است با کمک های ستاد دیه از زندان آزاد شدند.

بدی اظهار کرد: شش نفر از زندانیان جرائم غیر عمد که سال گذشته از زندان آزاد شدند زن، 32 نفز زندانی دیه، 179 نفر بدهکار مالی و 26 نفر زندانی مهریه و نفقه بودند.

وی بیان کرد: سه میلیارد تومان از بدهی زندانیان جرائم غیر عمد که سال گذشته از زندان آزاد شدند با جلب رضایت از شاکیان توسط ستاد دیه، و مابقی از طریق تسهیلات بانکی و مک های خیرین تامین شد.

ارسال نظرات