نماینده مردم آمل با اشاره به طرح بازگرداندن حقوق های نجومی به خزانه دولت گفت:در نظر داریم در صورت تصویب نهایی این مبالغ به افرادی که زیر یک میلیون و 500 هزار تومان ماهیان درآمد دارند اختصاص یابد.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۰۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،عزت‌الله یوسفیان ملا شب گذشته در ضیافت افطار خانواده ناشنوایان و کم‌شنوایان این شهرستان با اشاره به  حقوق‌های چند صد میلیونی مدیران ارشد ، این خبرها را نگران‌ کننده دانست و گفت: با توجه به افزایش آمار تحصیل‌کرده‌های بیکار جامعه شنیدن خبرهایی مبنی بر دریافت حقوق بیش از 200 میلیون تومان توسط یک مدیر دردآور است.

او با بیان اینکه  افراد زیادی را سراغ داریم که با فروش خانه، مستقلات و حتی لوازم ضروری منزل فرزندان خود را برای تحصیل روانه دانشگاه‌ها کرده‌اند تصریح کرد :ولی این جوانان تحصیل‌کرده هم‌اکنون با معضل بیکاری روبه‌رو بوده و روز خود را در خانه سپری می‌کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس بر حقوق مدیران و مسئولان جامعه در حد معقول تاکید کرد و ، گفت : طرح بازگرداندن حقوق غیرقانونی و چندصد میلیونی مدیران به خزانه دولت 13 تیر امسال رد صحن علنی مجلس مطرح می‌شود همچنین در نظر داریم در صورت تصویب نهایی این مبالغ به افرادی که زیر یک میلیون و 500 هزار تومان ماهیان درآمد دارند اختصاص یابد.
 
رئیس کمیسیون‌ آیین‌نامه‌های داخلی مجلس با اشاره به سوء استفاده برخی از مدیران  از قانون بیان کرد: بسیاری از مدیران این مبالغ را براساس قوانین و مقررات دانسته، و چون این افراد  به قانون مسلط بودند با رعایت موارد قانونی دست به خیانت زدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها