خبرهای داغ:
فوتسالیست‌های استان قم در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به جام باشگاه‌های جهان اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۴۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در ترکیب تیم تاسیسات دریایی که در سال 1394 موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شد دو تن از بهترین‌های فوتسال قم و بازیکنان ملی‌پوش این رشته حضور داشتند و از عوامل تاثیرگذار تیم خود در قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر بودند.

علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی در دوره هفدهم مسابقات فوتسال باشگاه‌های برتر کشور عضو تیم فوتسال تاسیسات دریایی بودند و نقش مهمی در رقم خوردن قهرمانی این تیم ایفا کردند تا تاسیسات دریایی مجوز حضور در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای سال 2016 را کسب کند.

همین دو بازیکن در سال قبل تیم فوتسال تاسیسات دریایی را در رقابت‌های سال 2015 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا همراهی کردند و در آن مسابقات نیز از عوامل مهم موفقیت این تیم بودند تا نماینده ایران عنوان قهرمانی قاره کهن را کسب کرده و به جام باشگاه‌های جهان راه یابد.

تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مجموع سال قبل را با موفقیت در کسب دو عنوان قهرمانی از جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران به پایان رساند اما در تغییر و تحولاتی که این تیم برای سال 1395 داشت یک بازیکن قمی از ترکیب این تیم خارج شد و یک بازیکن دیگر به جای وی به این تیم پیوست.

علی‌اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2014 و ارزشمندترین بازیکن تیم ملی کشورمان در مسابقات جام ملت‌های سال‌های 2014 و 2016 که پرافتخارترین فوتسالیست استان قم محسوب می‌شود در نقل و انتقالات لیگ جدید از تیم تاسیسات دریایی جدا شد و به تیم مس سونگون ورزقان رفت.

اما به دنبال این جابجایی یک بازیکن مستعد و ملی‌پوش دیگر از فوتسال استان قم یعنی علیرضا وفایی از تیم یاسین‌پیشرو قم جدا شد و سر از تیم تاسیسات دریایی درآورد تا قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران و جام باشگاه‌های آسیا همچنان دو بازیکن قمی یعنی وفایی و اروجی را این‌بار در ترکیب خود داشته باشد.

علیرضا وفایی و ابوالقاسم اروجی دو ملی‌پوش فوتسال استان قم در ترکیب تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران اکنون در کشور قطر محل برگزاری رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های جهان هستند و این تیم از فردا در جدال با رقبای مطرح شرکت کننده در این دوره، کار خود را با رویارویی با تیم‌های قدرتمند دنیا آغاز می‌کند.

در حالی که شهر دوحه قطر میزبان این بازی‌ها است تیم فوتسال تاسیسات دریایی ایران در گروه نخست با تیم‌های دینامومسکو روسیه، کارلوس باربوسا برزیل و بارسلونا اسپانیا هم گروه است و برای نخستین‌بار فوتسالیست‌های قم حضور در این جام معتبر را تجربه می‌کنند.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی این بازی‌ها نیز تیم‌های اینترمووی استار اسپانیا، بنفیکا پرتغال، مگنوس برزیل  و الریان قطر حضور دارند و در حالی که بازی‌ها از امروز آغاز می‌شود، تیم تأسیسات دریایی ایران روز شنبه پنجم تیر ماه در نخستین گام با بارسلونا اسپانیا دیدار می‌کند.
ارسال نظرات