ایران همچنان روی خط دفاع از چهره های روشنفکری

تبلیغات از بیت المال برای جشن تولد مخالفان دفاع مقدس!

روزنامه ایران در ادامه سریال دفاع از چهره های هنری وابسته به جریان روشنفکری به بهانه جشن تولد کیارستمی یک گزارش ویژه برای وی تهیه کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۰۲۷۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه
روزنامه ایران در ادامه سریال دفاع از چهره های هنری وابسته به جریان روشنفکری به بهانه جشن تولد کیارستمی یک گزارش ویژه برای وی تهیه کرده است.
روزنامه دولتی ایران که با هزینه بیت المال اداره می شود در این خصوص می نویسد: «شامگاه اول تیرماه با همکاری گروه هنر و تجربه، مراسم تولد عباس کیارستمی در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. این مراسم بدون حاشیه‌های همیشگی با اکران فیلم «کیارستمی؛ در نمای باز» به کارگردانی محسن شرفی‌نیا، ‌از شاگردان کیارستمی، انجام گرفت. سیف‌الله صمدیان که در این برنامه حضور داشت در گفت‌و‌گو با «ایران» گفت: امروز روز خاصی در تقویم فرهنگی ایران است. در طول سال تولدهای زیادی از اهالی سینما و هنر بوده است، ‌ولی اول تیرماه امسال یک ویژگی دارد و آن این است که همه مردم چه در خارج و چه در داخل کشور حساس شده‌اند به تیتر این روز. تولد برای مردی که همه آرزوی تولد دوباره‌اش را دارند. وی ادامه داد: کیارستمی کسی نیست که به فکر درد و رنج این روزهایش باشد. درد و رنج اصلی او این است که نمی‌تواند کار کند، چیزی که اکثر جوان‌های امروزی با آن آشنا نیستند. حرص و شوق کار چیزی است که در روحیه و درمان سریع او کارساز خواهد بود.»
لازم ذکر است کیارستمی از جمله کارگردانانی است که بارها به ارزش های انقلاب به ویژه دفاع مقدس حمله کرده است. وی در اظهار نظری صراحتا اعلام کرده بود 8 سال دفاع مقدس جنگی بوده که هیچ مفهومی نداشته است!!
ارسال نظرات
آخرین اخبار