امام جمعه بخش بهمن:

ضرورت برخورد قاطعانه دولت با حقوق های نجومی/هر گونه تعدی به ساحت شیخ عیسی قاسم محکوم است

خطیب جمعه بخش بهمن گفت: باید با حقوق بگیران نجومی که ممکن است مربوط به تعداد کمی از مدیران باشد نیز برخورد قاطعانه شود و نتیجه به مردم اعلام شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۰۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های سومین جمعه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شب قدر شبي است که امام زمان(عج) ميزبان است و اعمال ما به محضرایشان ارائه می شود، پیامبر اکرم(ص) فرمودند: کسی که شب قدر را درک کند و بخشیده و مورد رحمت بی پایان الهی واقع نشود پس خدا او را از رحمت خویش دور می سازد.


وی افزود: در شب قدر خصوصا شب 23 ماه مبارک رمضان، حضرت صدیقه طاهره(س) حتى بچه هاى كوچك را كه تكليف نشده بودند، بعد از ظهر مى خواباندند و تا اذان صبح اجازه نمیدادند بخوابند چون معتقد بودند كه رحمت خدا امشب نازل مى شود؛ امام صادق(ع) نیز که روز 22 ماه مبارک رمضان سخت مريض شدند، بعد از افطار دستور دادند كه ايشان را با رختخواب به مسجد ببرند.


امام جمعه بخش بهمن بیان کرد: در بین سخنرانی های رهبر انقلاب که اخیرا صورت گرفته، نکاتی مورد توجه است که ایشان چندین مرتبه بیان فرمودند؛ اولین مطلب مسئله مهم انقلابی بودن است که ایشان سابقا در جمع حوزویان، مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس و مسئولین و اخیرا هم در جمع دانشگاهیان بر آن تاکید کردند، دانشگاهی که وابستگی را ترویج کند و یا در آن زمینه، فعالیت های گروهک های تجزیه طلب و ضد امنیت تامین شود نسبتی با انقلاب ندارد.


حجت الاسلام علیزاده بر مسئله برجام و خیانت های امریکا در این تعهد نامه و درگیری کشور با جنگ فرهنگی و جنگ نرم به عنوان دومین نکته مورد توجه در بیانات رهبر انقلاب اشاره کرده و گفت: مقام معظم رهبری بر خیانت های آمریکا خصوصا در مساله برجام تاکید دارند که باید این مسائل بیان شود و با این همه خیانت و جنایت، عده ای هنوز در صدد هستند این دشمن پلید و مکار را بزک کنند و دوست جلوه بدهند لذا خیانت های آمریکا باید گفته شود.


وی در خصوص مساله جنگ فرهنگی و جنگ نرم به عنوان اصل سوم گفت: است : با توجه به تلاش های دشمن در این عرصه، باید به مسائل فرهنگی بیشتر توجه شود، دشمن دنبال استحاله فرهنگی در کشور است تلاش می کند فرهنگ برهنگی، تضعیف بنیان خانواده، تبلیغ بی حیایی، شکستن ارزش های اسلامی را رواج بدهد، تعبیر ولنگاری فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری قابل توجه است و مسئولان فرهنگی کشور باید با نهیب رهبری از خواب غفلت بیدار شوند؛ 24 الی 25 دستگاه متولی فرهنگ در کشور فعالیت دارند که باید بگویند بودجه های فرهنگی کجا خرج میشود؟!


علیزاده مسئله فتنه و حقوق های نجومی را نیز خاطر نشان کرده و افزود: رهبر انقلاب که فرمودند در شرایط فتنه مثل 88 نباید سخن، سکوت و حتی نوع نگرش ما موجب تقویت فتنه شود؛ در حالی است که در روزهایی گذشته شاهد عرض اندام یکی از افراد در دفاع از سران فتنه بودیم و همچنین باید با حقوق بگیران نجومی که ممکن است مربوط به تعداد کمی از مدیران باشد نیز برخورد قاطعانه کرد و نتیجه به مردم اعلام شود.


خطیب جمعه مهردشت در بخش دیگری از سخنان خود یکی از پدیده های شوم که بسیاری از بزهکاری های اجتماعی را به دنبال دارد ابتلا به مواد مخدر عنوان کرد و افزود: مواد مخدر دارد یکی از ابزارهای دشمن برای نابودی جوانان است، لذا باید با آن مقابله و پیشگیری کرد.


حجت الاسلام علیزاده یکی از مهمترین راهکارهای مقابله و پیشگیری از اعتیاد را بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی، مذهبی و ورزشی جوانان بیان کرده و گفت: ما در بخش بهمن مقام برترورزش زورخانه ای، کشتی و تکواندو داریم، باید از این ظرفیت استفاده کرد اما متاسفانه مسئولین امر به این ظرفیت توجه نمی کنند عنوان مقام ها به نام استان، کشور و شهرستان ثبت می شود اما توجه و کمکی به مدال آوران و ظرفیت های آنان نمی شود.


هر گونه تجاوز به حریم آیت الله شیخ عیسی قاسم، خط قرمز انقلابیون بحرین
این مقام مسئول مسئله بحرین و جنایات آل خلیفه را مرور کرده و گفت: ملت مظلوم بحرین در سال 2011 میلادی با هدف آزادی و برقراری عدالت، انقلابی علیه رژیم آل خلیفه را آغاز کردند اما این انقلاب با حمایت همه جانبه رژیم آل سعود سرکوب شد؛ با وجود فشارهای فراوان وارد بر مردم، بحرین هیچ وقت از مسیر انقلاب خارج نشد.


وی افزود: اما اخیرا آل خلیفه دیوانه وار با سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم، سقوط خویش را سرعت بخشیده و گور خودش را کنده است تا جایی که سردار رشید اسلام مدافع حرم اهل بیت(ع) سردار سلیمانی هم در بیانیه ای هر گونه تجاوز به حریم ایت الله شیخ عیسی قاسم را خط قرمز عنوان کرده است که نتیجه آن نابودی رژیم آل خلیفه است.


دشمنان درصددند نقش فلسطین را در جهان اسلام کمرنگ کنند
امام جمعه مهردشت با بیان اینکه جمعه آینده روز جهانی قدس است برضرورت و اهمیت راهپیمایی این روز بزرگ تاکید کرده و گفت: امسال با توجه به شرائط حساس منطقه و اینکه در صددند نقش فلسطین را در جهان اسلام کمتر کنند تا به فراموشی سپرده شود حضور ما لزوم بیشتری پیدا می کند پس بنابراین در جمعه آینده شاهد حضور شما روزه داران خواهیم بود و حرکت راس ساعت 12 از میدان امام علی(ع) به سمت مصلی نماز جمعه می باشد.


سالگرد سوء قصد به جان آیت‏الله خامنه‏اى حفظه الله در 6 تیرماه، شهادت شهید بهشتی و هفتاد و دو نفر در هفتم تیر و بمباران شیمیایى سردشت در سال 1366 که به نام روز مبارزه با سلاح‏هاى شیمیایى و میكروبى نام گذاری شده از دیگر مطالبی بود که در خطبه ها مطرح شد.

سروابرکوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار