مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور رشت:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور رشت گفت: منتظر برخورد قاطع دولت و نهادهای نظارتی و برگشت حقوق های به ناحق گرفته شده توسط برخی مدیران به بیت المال هستیم تا ان شاالله این پدیده شوم دریافت های نجومی در بین جامعه ما ریشه کن شود و دیگرشاهد این گونه تخلفات و ناعدالتی ها نباشیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۲۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

سلمان رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: متاسفانه این روزها درحالی که یکی از دغدغه های مهم کشور و مسئولان نظام بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم و همچنین شرایط اقتصادی کشور است، ما شاهد فیش دریافت های نجومی و ناعادلانه برخی از مدیران هستیم که به هیچ وجه قابل توجیه و عقلانی نیست. مسئولانی با این فیش های حقوقی دریافتی نجومی نه تنها مایه ناامیدی و سرخوردگی در جامعه؛ بلکه نمک روی زخم مردم هستند.

وی افزود: این گونه تخلفات اصلا برای مردمی که در این شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و جوانانی که با بیکاری و کمبود شغل مناسب دست و پنجه نرم می کنند، قابل هضم نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور رشت تصریح کرد: مسئولین ذیربط باید در پیگیری های خود در این زمینه مصمم تر و جدی تر اقدام کنند و عوامل دخیل در صورت گرفتن چنین تخلفات آشکاری را به مردم معرفی و با آنها برخورد قاطع کنند.

رجبی ادامه داد: مسئولان باید بدانند که مردم این گونه بی عدالتی ها را تحمل نمی کنند. مطالبه ما به عنوان فعالان عرصه دانشجویی و کسانی که دغدغه مشکلات اقتصادی جامعه و کشور را دارند از مسئولان٬ به ویژه استاندار گیلان در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (مشخصا ماده ۱۰ این قانون ذیل بند یک فصل سوم) که در گذشته قانون آن در مجلس و آیین نامه اجرایی آنهم در هیات دولت به تصویب رسیده این است که علاوه برنظارت بیشتر٬ دریافتی های خود و سایر مدیران استان و سایر اطلاعاتی که دانستن آن حق مردم و احقاق حقوق شهروندی است را جهت شفاف سازی اذهان و افکار عمومی منتشر و در سامانه جامع کارکنان دولت در دسترس عمومی مردم قرار دهند تا مردم بدانند که این گونه تخلفات شامل حال سایر مسئولین و بویژه مدیران استان گیلان نمی شود و مسئولین شرایط سخت معیشتی مردم را درک می کنند و به فکر بهبود این شرایط هستند.

وی در پایان گفت: در هر صورت در رابطه با این بی عدالتی ها و تخلف های آشکار رخ داده منتظر برخورد قاطع دولت و نهادهای نظارتی و برگشت حقوق های به ناحق گرفته شده توسط برخی مدیران به بیت المال  هستیم تا ان شاالله این پدیده شوم دریافت های نجومی در بین جامعه ما ریشه کن شود و دیگرشاهد این گونه تخلفات و ناعدالتی ها نباشیم.

ارسال نظرات