امام جمعه محمودآباد:

رژیم سفاک آل‌خلیفه بازی با آتش را آغاز کرد / بحرین مستعمره آمریکا و انگلیس است

امام جمعه محمودآباد متذکر شد: رژیم سفاک آل‌خلیفه با این اقدام، اعتقادات مردم بحرین را نشانه رفته و بازی با آتش را آغاز کرده است، مگر می‌شود وابستگی به خاک و تعلقات وطنی را از یک فرد گرفت.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۲۹
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت‌الاسلام سید داود موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با توجه به در پیش بودن شب قدر و شهادت حضرت علی (ع) به بیان فضائل اخلاقی امام علی (ع) پرداخت.

وی افزود: همانطور که در خبرها از تلاش‌ها و اقدامات خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در مقابله با تکفیری‌ها را شنیدیم، گوشه‌ای از عمق توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی برای درهم‌ریزی امنیت پایدار و ثبات بالای نظام جمهوری اسلامی بوده است.

امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: جریان درهم تنیده تکفیری‌ها با حمایت و تغذیه دلارهای ارتجاع عرب که همه کانون‌های مقاومت منطقه‌ای را نشانه رفته، از بدو پیدایش تاکنون درصدد ایجاد سازمان تروریستی و انتحاری در داخل کشور بوده و با آغاز اقدامات تبلیغی و فرهنگی جذب نیرو می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به واقعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش، خاطرنشان کرد: پرداختن به این موضوع ساعت‌ها وقت و مرور ده‌ها سر فصل تاریخی سیاسی و اعتقادی نیاز دارد که در این حوزه کتاب‌ها و نوشته‌های زیادی به‌جا گذاشته شده است و همچنان جای پرداختن به آن و زدودن غبار مظلومیت از چهره این ظلم بزرگ تاریخی وجود دارد.

موسوی افزود: در هیاهوی غوغاسالارانه مدعیان حقوق بشر آزادی، تبادل آزاد اطلاعات و دیدگاه‌ها شاهد کشیدن دیواری وحشتناک بر دور کشوری و تبدیل آن به یک زندان بزرگ هستیم و مردمی که نه به اعتقادات آنها و نه به تابعیت و فرهنگ آنان توجه می‌شود.

وی یادآور شد: سرکوب و هتک حیثیت مردم مظلوم بحرین هر روز ابعاد تازه‌ای به خود گرفته و لغو تابعیت انقلابیون یکی از محرومیت‌های اعمال شده بود و در کنار سکوت مجامع جهانی و جریانات حقوق بشری اخیراً به لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین اقدام شد.

امام جمعه محمودآباد متذکر شد: رژیم سفاک آل‌خلیفه با این اقدام، اعتقادات مردم بحرین را نشانه رفته و بازی با آتش را آغاز کرده است، مگر می‌شود وابستگی به خاک و تعلقات وطنی را از یک فرد گرفت.

این مسؤول ادامه داد: باید حکام بحرین از رژیم پوسیده و سرنگون شده منطقه از جمله شاه ایران عبرت گرفته و از این اقدامات خیره‌سرانه پرهیز کنند.

موسوی گفت: منادیان حقوق انسان‌ها و مدعیان آزادی از جمله آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث این کشور را مستعمره خود کرده و از این همه جنایات دفاع و از هرگونه اقدامی علیه این رژیم وابسته و سر سپرده جلوگیری می‌کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها