امام جمعه زیراب سوادکوه:

شب قدر سند امامت و شناسنامه اهل بیت(ع) است

امام جمعه زیراب سوادکوه بازگشت قلبی به سمت خدا را از ثمرات شب‌های قدر توصیف کرد و با بیان اینکه مؤمنین باید از لحظات این شب‌ها بهره‌‌مند شوند، اظهار کرد: شب قدر و سوره قدر سند امامت و شناسنامه اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۳۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به اهمیت صرفه‌جویی و نظم در آموزه‌های دینی، اظهار کرد: اسراف و بی‌نظمی به فرهنگ ما تبدیل شده است و رسانه‌ها و کسانی که تریبون در اختیار دارند باید در زمینه فرهنگ‌سازی دوری از بی‌نظمی و اسراف تلاش کنند.

وی با اشاره به سخنانی از امام علی(ع) درباره نظم و قرار دادن آن در کنار تقوا، افزود: خداوند با نظم، تدبیر و حکمت برای بقا و نظم جهان برنامه‌ریزی کرده است و انجام تکالیف شرعی با نظم به‌دست می‌آید و عدم اجرای منظم تکالیف مذهبی مانع دسترسی به تقوا است.

امام جمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه درک و سخن گفتن از شب قدر مشکل است، خاطر‌نشان کرد: نزول قرآن، اندازه‌گیری و تقدیر همه امور، بخشش گناهان، غفران الهی و نزول رحمت از برکات شب‌های قدر است و باید از آن استفاده کرد.

رضایی، بازگشت قلبی به سمت خدا را از ثمرات شب‌های قدر توصیف کرد و با بیان اینکه مؤمنین باید از لحظات این شب‌ها بهره‌‌مند شوند، اظهار کرد: شب قدر و سوره قدر سند امامت و شناسنامه اهل بیت(ع) است.

خطیب جمعه زیراب سوادکوه با اشاره به سلب تابعیت از آیت‌الله عیسی قاسم، گفت: جاهلان عرب از مناطق مختلف جهان افرادی را به کشور خود می‌آورند و به آنها تابعیت می‌دهند اما تابعیت مرجع شیعیان بحرین را سلب می‌کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار