امام جمعه شهر شربیان:

مسئولان قضایی با فیش های نجومی قاطعانه برخورد کنند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهر شربیان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: فیش های نجومی که در هفته قوه قضائیه قرار گرفتیم از مسئولان و قوه قضائیه می خواهیم به شدت برخود شود تا دیگر کسی جرات پیدا نکند همین طور از بیت المال استفاده کند.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۳۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام منصوری افزود: اگر پول هایی که بی خودی جابجا می شود صرف اشتغال زایی و دیگر مسائل کشور شود خیلی از مشکلات حل می شود.

وی به سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم از رهبران شیعیان بحرن اشاره و بیان کرد: هیچ کشوری حق ندارد کسی که در یک کشور متولد شده و پدر و مادرش آنجا زندگی می کند اجبار به ترک آن کشور کند .

امام جمعه شربیان افزود: زمانی که دشمن می بیند شکست می خورد خودش را به همه جا می زند تا نجات پیدا کند و در بحرین هم چون مردم دنبال عدالت و احقاق حقوق خود هستند و آیت اله شیخ عیسی قاسم دنبال این برنامه است دشمن می خواهد با سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم اجازه ندهد مردم مظلوم بحرین به خواسته خودشان برسند تا اینکه رژیم آل خلیفه ودوستان آن به نقشه های شوم خود برسند.

خطیب نماز جمعه شربیان بمباران شیمیائی سردشت در سال 1366 را گرامی داشت و گفت : مردم ایران از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در وزارت امور خارجه و نمایندگان ایران در مجامع بین المللی انتظار دارند که از طریق راه های دیپلماسی پرونده خسارات جنگ هشت ساله ایران را نه تنها در دادگاه رسیدگی به جنایات صدام پیگیری کرده بلکه مفاد دیگر قطعنامه 598 را در سازمان ملل تا حصول نتیجه دنبال نمایند .

وی بیان کرد: جامعه جهانی به ویژه مردم ایران خواهان آن هستند که در دادگاه رسیدگی به جنایات جنگی صدام علاوه بر صدام حسین تمام افراد و یا دولت های که طی این سال ها در تجهیز عراق به سلاح های کشتار جمعی و شیمیائی دست داشتند معرفی و مجازات شوند.

حجت الاسلام منصوری در ادامه به فیوضات شب های قدر اشاره کرد و گفت: از ویژگی های شب های قدر بخشش گناهان و عفو عاصیان و مجرمان است بنابراین باید تلاش کرد تا این فیض عظمای الهی شامل حال انسان شود .

وی افزود: باید در شب های قدر خودمان را از بندگان بخشیده شده خدا قرار دهیم و از خداوند بخواهیم سرنوشت و تقدیرات ما را دراین شب ها به بهترین سرنوشت و تقدیرات مبدل سازد و امیدواریم در این شب ها استفاده وافی و کافی را برده باشیم .

وی در بخش دیگر سخنان خود به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در جمع اساتید و دانشگاه ها اشاره و اظهار داشت: دانشگاه باید انقلابی بماند و مسلم است که انقلابی بودن در دانشگاه به معنی آن نیست که با ضرب و زور و کارهایی که با دانشگاه تناسبی ندارد اقداماتی انجام شود .

وی افزود: انقلابی بودن به معنی آن است که همه آن چیزهایی که برای سعادت کشور لازم است در دانشگاه تامین شود و برای تامین اهداف آینده انقلاب و پیشرفت علمی لازم است انضباط اخلاقی و خویشتن داری دینی و بصیرت سیاسی و احساس هویت و افتخار در محیط دانشگاه صورت گیرد .


امام جمعه شربیان در ادامه فرا رسیدن روز قدس را گرامی داشت و گفت: روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت های مستضعف معلوم شود و باید ملت های مستضعف اعلام وجود کنند و در مقابل مستکبرین باید همان طور که ایران قیام کرد و دماغ مستکبرین را به خاک مالید و خواهد مالید تمام ملت ها قیام کنند و این جرثومه های فساد را به زباله دان بریزند .

حجت الاسلام منصوری یادآور شد: روز قدس روزی است که باید همه همت کنیم که قدس را نجات دهیم بنابراین لازم است همه مسلمانان در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه رمضان حضور گسترده داشته باشند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار