مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه کلیبر:

فضاهای مجازی، اعضای خانواده را به هم بیگانه کرده است

خبرگزاری بسیج: مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه کلیبر در جمع مدیران فرهنگی و مربیان صالحین پایگاه های خواهران آبش احمد با بیان اینکه فضاهای مجازی، اعضای خانواده را نسبت به هم بیگانه کرده، گفت: اعضای خانواده به ظاهر زیر یک سقف زندگی می کنند ولی هر کدام برای خود مشغول شده و این امر با از بین بردن صمیمیت ها، بنیان خانواده را تعضیف کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۳۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، عبدی با بیان اینکه امروز با دشمن جنگ سخت و مسلحانه نداریم، افزود: جنگ امروز ما با دشمنان فرهنگی و عقیدتی است و آنها در صدد هستند به هر قیمتی باور و اعتقادات و فرهنگ وهویت ما را تغییر دهند.

وی اذعان کرد: ماهواره بلای جان خانواده های ایرانی شده و دشمنان با پخش برنامه های مختلف غیر دینی در تسخیر اندیشه جوانان ما تلاش می کنند.

مسئول فرهنگی سپاه کلیبر با اشاره به مضرات ماهواره و فضای مجازی، از بسیجیان خواست: منتظر کسی نباشند و برای نجات جوانان و خانواده ها در پایگاه ها و مساجد مضرات استفاده از ماهواره و فضای مجازی را به همه بازگو کنند.

قلی زاده از مربیان فرهنگی سپاه کلیبر نیز در سخنانی خواستار توجه جدی خانواده ها به مسله فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی شد و بیان داشت: حتی انقلاب اسلامی ایران هم بنا به فرمایش امام خمینی(ره)، انقلاب فرهنگی و عقیدتی بود و باید با پاسداشت این هویت، راه های نفوذ فرهنگ بیگانه را بگیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها