خطیب جمعه بروجرد:

دریافت حقوق های نجومی، هدف قرار دادن ارزشهای انقلاب اسلامی است

خطیب جمعه بروجرد گفت: با توجه به مشکلات معیشتی که زندگی را بر ملت سخت کرده، دریافت حقوق های نجومی هدف قرار دادن ارزشهای انقلابی اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۵۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴
حجت الاسلام "حسن ترابی"در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد گفت: نظام جمهوری اسلامی یک نظام ارزشمند و الهی است که دست درازی به اموال بیت المال زیبنده نظام نیست.
وی اضافه کرد: انتظار ملت این است که دستگاه قضایی به عنوان مطالبه رهبری و ملت با مفاسد اقتصادی و دست درازی به بیت المال قاطعانه برخورد کند.
به گفته وی اقلیتی از مدیران که حقوق نجومی دریافت کرده اند ، باید مجازات شوند و نتیجه اقدامات به مردم ارائه شود تا مردم از نظام مایوس نشوند.
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: مجلس و دولت مسئله حقوق نجومی برخی از مدیران را بررسی و با معیین کردن حداقل و حداکثر حقوق در کشور با فساد مبارزه عملی کنند.
وی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: این هفته فرصت مناسبی است تا عملکرد دستگاه قضا در افکار عمومی ارزیابی شود و در این ایام از سنگربانان عدالت قدردانی شود.
حجت الاسلام ترابی گفت: با توجه به این که مهمترین وظیفه قوه قضا اجرای عدالت است، مبارزه و مقابله با متجاوزین به حقوق مردم از وظایف این دستگاه می باشد.
وی با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانش اضافه کرد: مظلومیت شهدای هفتم تیر باعث تجدید حیات انقلاب شد و نقاب دورویی را از چهره منافقین کنار زد.
خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سلب تابیعت از آیت اله شیخ عیسی قاسم توسط رژیم آل خلیفه گفت: موج خشم شیعیان جهان از این اقدام آل خلیفه بلند شده است.
به گفته وی پنج سال است که مردم مظلوم بحرین آماج حملات رژیم آل خلیفه هستند و قطعا این اقدام رژیم آل خلیفه آنان را به نابودی نزدیک خواهد کرد.
حجت الاسلام ترابی گفت: تعرض به علمای شیعه خط قرمزی است که عبور از ان شعله های خشم شیعیان را در بحرین برافروخته خواهد کرد و راهی برای مردم بحرین جز مقاومت مسلحانه باقی نخواهد گذاشت.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت علی(ع) و شب های قدر گفت: باید تلاش کرد تا در این شب های قدر در خلوت این لحظات به محاسبه نفس بپردازیم و این فرصت را از دست ندهیم.
به گفته وی تمام این لحظات در شب های قدر و روزهای ماه رمضان دریایی از مغفرت الهی است و این روزها متعلق به بزرگ مردی است که عدالت و ایمان و جوانتمردی از او آبرو گرفته است.

ارسال نظرات