امام جمعه دورود:

با بیان مسائل داخلی کشور نباید بدبینی ایجاد کرد

امام جمعه دورود گفت:اگر ضعفی پیدا شد قبل از اینکه بیاییم در سطح جامعه مطرح کنیم و بدبینی بوجود بیاوریم دستگاهها و نهادهای متولی رسیدگی و برخورد های لازم را انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۵۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حقیان در خطبه های نماز جمعه شهرستان دورود گفت:رسانه ها نباید به دنبال مچ گیری طرف مقابل و جناح ها باشند چرا که این مچ گیری ها بدبینی ایجا می کند و به ضرر نظام تمام خواهد شد .
وی افزود: اگر ضعفی پیدا شد قبل از اینکه بیاییم در سطح جامعه مطرح کنیم و بدبینی بوجود بیاوریم دستگاهها و نهادهای متولی رسیدگی و برخورد های لازم را انجام دهند.

امام جمعه شهرستان دورود تصریح کرد:اگر مدام به مسائلی از این قبیل دامن بزنیم دشمنان بهره برداری سیاسی لازم را خواهند نمود و این به نفع دشمن است و ضررهای ناشی از کار متوجه نظام خواهد شد.
حقیان گفت:تمدن نوین اسلامی که رهبر انقلاب مطرح کردند دارای دو بخش ابزاری و متنی است که بخش ابزاری در عرصه علم ،صنعت ،دفاعی و نظامی می باشد و تا حدود زیادی ایشان رضایت دارند .
وی افزود: ولی در بخش متنی که از نظر ایشان همان سبک زندگی اسلامی،نوع برخورد و پوشش و بطور مکرر تأکید دارند نتوانستیم موفقیت های چشمگیری داشته باشیم و لذا با تلاش و کوشش مردم ،دستگاههای فرهنگی و آموزشی تمام این مسائل حل و فصل خواهند شد و به یاری خداوند متعال موفقیت حاصل می شود.
امام جمعه شهرستان دورود همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مورد حقوق های کلان بیان داشتند: عدالت در پرداخت حقوق یعنی اینکه میزان پرداخت ما با میزان کارآمدی مناسب و هم تراز باشد.
ارسال نظرات