خبرهای داغ:
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

طرح سالانه مودت دربندرترکمن برگزار شد

همزمان با ماه مبارک رمضان اجتماع بسیجیان بندرترکن درطرح سالانه مودت با حضور جمعی از مسولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۷۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،همزمان با ماه مبارک رمضان  اجتماع بسیجیان بندرترکن درطرح سالانه مودت با حضور جمعی از مسولین شهرستان برگزار شد.دراین مراسم امام جمعه بندرترکمن با اشاره به فواید وبرکات تفکر در زندگی اظهارداشت:فکر کردن برکات مهمو عجیبی در زندگی انسان دارد به نحوی که با تامل در آن مسیر زندگی انسان دچار دگرگونی های عظیمی می شود.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد:تفکر در سکنات الهی،انسانی ،مسلمان بودن وهمچنین امنیت اقتصادی واجتماعی وزمینه های گواناگون زندگی انسان مسیر درست زندگی را نشان می دهد که نباید از آن غافل شد.

وی با اشاره به قدردان بودن نسبت به ولایت ورهبری با مقایسه کشورهای منطقه ووضعیت امنیت در ایران اذعان داشت:ولایت و رهبری مهمترین عاملی است که موجب امنیت در کشورما شده به نحوی که با مقایسه کشورهای منطقه درمی یابیم که اکثر کشورهای منطقه  باسیستم پادشاهی و زورگویی اداره می شوند که رهبرجایی در این کشورها ندارد.

امام جمعه بندرترکمن ابراز داشت:اکنون کشورما  طوری در مقابل کشورهای استعماری قرار گرفته که آنان درمقابل ما احساس ضعف وزبونی می کنند واین حاکی از بودن عامل مقتدری چون ولایت ورهبری است.

این مقام مسئول با اشاره به فکر کردن دروظایف وتکالیف انسانی گفت:در حال حاضر ما به عنوان مسلمان تا چه اندازه به وظایف مسلمانی خود عمل کرده ایم.امروز شیاطین جامعه در مقابل خدا،قرآن وائمه دکانهای خود را باز کرده اند تا با دامهای خود ما را مرعوب زرق وبرق دنیای غرب کنند لذا باید در زندگی خود تامل کنیم که آیا به عنوان یک مسلمان به تکالیف واقعی خود نسبت به دین عمل کرده ایم یا نه.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به ماهواره و بشقابهای سمی که دشمن با تدارک آن در حال فروپاشی خانوده های اسلامی است عنوان کرد:رییس شبکه فارسی وان

امریکا اذعان دارد که باید به تولید فیلمهایی در این شبکه های غیراخلاقی پرداخت که از هر5 ازدواج در خانواده های ایرانی 4 مورد آن به فروپاشی وطلاق منجر شود که این واقعیتی خطرناک وقابل تامل است.

وی یادآورشد:مسلمین باید به این مسایل آگاه باشند وبدانند که دشمن همواره با تهیه مواد غذایی مسموم برای فکر وذهن مردم مسلمان نقشه های شوم وخطرناکی کشیده اند که اگاهی از افکار ونیات شیطانی انان موجب خنثی شدن توطئه هایشان خواهد شد.

انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار