خبرهای داغ:
مسول ستاد بازسازی عتبات وعالیات بندرترکمن از ورود پرچم بارگاه حسینی در هفته اینده وشبهای قدردر شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۷۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مسئول ستاد بازسازی عتبات وعالیات بندرترکمن از ورود پرچم بارگاه حسینی در هفته اینده وشبهای قدردر شهرستان خبرداد.عباس عنایت در نشست رابطین عتبات عالیات شهرستان بندر ترکمن با اشاره به این خبر افزود: بندرترکمن هفته آینده برای دومین بار میزبان ورود پرچم بارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین  می شود که به مدت 5 روز در این شهر خواهد بود.

وی تصریح کرد:برنامه های ویژه ای همزمان با دومین ورود پرچم بارگاه حسینی به شهرستان تنظیم شده است تا مردم شهر از فیوضات این پرچم معنوی استفاده لازم را داشته باشند.

مسول ستاد بازسازی عتبات عالیات در بندرترکمن اذعان داشت: این پرچم از روز یکشنبه 6 تیر به بندرترکمن وارد می شود و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تا 11تیر میزبان مردم وطیفهای گوناگونی از اقشار خواهد بود.

عنایت ابراز داشت:در شبهای قدر برنامه ویژه ای برای حضور این پرچم پربرکت در مسجد جامع شهرستان وسایر اماکن موردپیش بینی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره اینکه این برنامه ریزی برای ورود پرچم به بندرترکمن از ماهها قبل صورت گرفته که بالاخره در ماه رمضان وخاصه لیالی قدر میزبان این پرچم معنوی باشیم خاطر نشان کرد:سال گذشته مردم شهرستان 32میلیون تومان به ستاد عتبات عالیات کمک کرده اند که این حاکی از عشق وشور وصف ناشدنی انان به امام حسین (ع) وائمه معصومین است.

این مقام مسول با اشاره اینکه ورود این پرچم برکات خاص وعجیبی را در هر نقطه از کشور داشته یادآورشد:این پرچم سال گذشته از گنبد وبارگاه ملکوتی اباعبدالله الحسین پایین آمده است ودر رمضان امسال وخاصه لیلای قدر میهمان مردم خونگرم منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها