امام جمعه تفت گفت: اقتدار و انقلابی گری، دو واژه مهمی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود به مراتب از آن استفاده و از اصول اصلی انقلاب برمی شمارند.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۷۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه همیشه دشمنان حق، از جهل مردم برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند، گفت: تاریخ پر است ار نقشه های و حیله های دشمنان اسلام که بواسطه جهل مردم به بارنشسته است؛ معاویه با جهل مردم، حضرت علی(ع) را خانه نشین کرد و چنان علیه فعالیت کرد که گویا اول مظلوم عالم اصلاً نماز نمی خوانده است.

«حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری»، ادامه داد: امروز استکبار و دشمنان انقلاب نیز در مواردی از جهل مردم استفاده و به دنبال پیاده کردن اهداف خود هستند؛ اما ما در مقابل باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببریم و در این دام ها گرفتار نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به دیدار اخیر دانشگاهیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در این دیدار با ترسیم اهداف 20 ساله نظام اسلامی راه های دستیابی به ایرانی مقتدر را تبیین کردند؛ اقتدار و انقلابی گری، دو واژه مهمی است که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود به مراتب از آن استفاده و از اصول اصلی انقلاب برمی شمارند.

خطیب جمعه تفت افزود: ما باید انقلابی ماندن و انقلابی علم کردن را که به از دست آوردن انقلاب سخت تر است؛ به عنوان اصولی ثابت، همیشگی و وظیفه ای واجب محسوب کنیم.

امام جمعه تفت همچنبن بر ضرورت استفاده از فرصت شب های قدر تاکید کرد و اذعان داشت: یکی از نعماتی که خداوند برای بندگان خود مقدر ساخته، همین شب های قدر است؛ شب های قدر فرصتی ناب برای بازگشت مقصوداصلی یعنی خداوند است.

وی اضافه کرد: در شب های قدر سرنوشت یکساله هر انسانی تعیین می شود؛ و هر فردی می تواند با تضرع و دعا و اشک و ناله مقدرات خود را به بهترین نحو تعیین کند.

حجت الاسلام غفوری با تسلیت پیشاپیش شهادت حضرت علی(ع) گفت: از خداوند متعال می خواهیم تا ما را پیروان حقیقی این امام همام قرار دهد.

هفته قوه قضاییه، روز قدس، هفتم تیر ماه سالروز سو قصد به آیت الله خامنه ای و شهادت آیت الله بهشتی از دیگر محورهای سخنان امام جمعه تفت بود.

ارسال نظرات