جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

شب قدر بهترین فرصت برای پاکسازی روح از آلودگی‌هاست

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هیچ شبی بهتر از شب قدر برای توبه و پاکسازی روح از آلودگی‌ها نیست گفت: امیدواریم با نابودی آل‌سعود بتوانیم مناجات امام علی (ع) را در کنار خانه کعبه بخوانیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی شامگاه شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مراسم لیالی قدر که در حسینیه شهدای گمنام رشت برگزار شد شب قدر را بهترین فرصت در ماه مهمانی خداوند دانست و اظهار کرد: در شب قدر باید از همه قطع امید کرد و تنها به خدواند متعال متوجه شد.

وی با اشاره به اعمال برجسته شب قدر، شکر گذاری و توجه به نعمت‌های معنوی را از اعمال پرفضیلت شب قدر برشمرد و افزود: شکر نعمت‌های معنوی باعث افزایش و دوام این نعمت‌ها می‌شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه به سابقه سنگرنشینی گیلان در دفاع از انقلاب و اسلام اشاره کرد و گفت: گیلان همواره در دفاع از نظام نقش بی‌نظیر داشته است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه شب قدر فرصت عاشق خداوند شدن است، اضافه کرد: شب قدر فرصتی برای شکایت انسان از نفس خود به خداوند است.

وی با بیان اینکه هیچ شبی بهتر از شب قدر برای توبه و پاکسازی روح از آلودگی‌ها نیست گفت: امیدواریم با نابودی آل‌سعود بتوانیم مناجات امام علی (ع) را در کنار خانه کعبه بخوانیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تلاش دنیای غرب برای گرفتن ایمان از مردم به‌ویژه جوانان در جامعه، اظهار کرد: دشمن تلاش می‌کند دین و ارزش‌ها را از ملت ما بگیرد اما شب‌های قدر کمک می‌کند ایمان و باورهای خود را حفظ کنیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با تاکید براینکه باید همواره مراقب دشمنی‌ها باشیم و نباید تصور کنیم که دشمنی‌ها تمام شده است، خاطرنشان کرد: جبهه کفار از تمام امکانات و توان خود برای انحراف مسلمانان از مسیر حق بهره می برند از همین باید مراقب باشیم که فریب آن ها را نخوریم.

 

ارسال نظرات