امام جمعه اشکذر گفت: امشب یکی از شب‎های ارزشمند ماه رمضان است و باید استفاده بهینه را از برکات این شب‎های بزرگ داشته باشیم و فرصت شب های قدر را به راحتی از دست ندهیم.
کد خبر: ۸۷۰۰۳۸۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه‌های نماز جمعه اشکذر ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا به فضیلت‎های ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: در این ایام باید به محاسبه بنشینیم و ببینیم هدف از این مهمانی چی بوده است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه رستاخیز دل و جان آدمی است و باید دستاورد خوبی از این ماه برای خود داشته باشیم، افزود: باید بیندیشیم آیا تاکنون توانسته‌ایم در ماه رمضان تحولی در خود بوجود بیاوریم و یا توانسته‎ایم حیات نوینی برای خود پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز فرصت برای درک این ماه وجود دارد اظهار داشت: رمضان ماه پاکی و پیراستگی و آراستگی دل، ماه راز و نیاز و نور و نورانیت و ستایش و پرستش است.

امام جمعه اشکذر بیان کرد: امشب یکی از شب‎های ارزشمند ماه رمضان است و باید استفاده بهینه را از برکات این شب‎های بزرگ داشته باشیم و فرصت شب های قدر را به راحتی از دست ندهیم.

وی ضمن اشاره به مناسبت‌های هفته آینده گفت: روز جهانی مواد مخدر، شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان و شب‌های قدر را گرامی می‎داریم.

خطیب نماز جمعه اشکذر روز قدس را نماد مقدس‌ترین دفاع انقلاب اسلامی از مظلومان دانست و بیان کرد:‌ استکبارستیزی اصل مهم نظام جمهوری اسلامی است و مقاومت در برابر استکبار جهانی یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های فرهنگ جهادی انقلاب اسلامی ایران است.


ارسال نظرات