خبرهای داغ:
امام جمعه محمودآباد نمونه بیان کرد: در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، علاوه بر حمایت از جبهه مقاومت فلسطین، باید از مظلومین بحرین هم یاد شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۳۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام فرهاد سماواتی امام جمعه محمودآباد نمونه در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر گفت: در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، علاوه بر حمایت از جبهه مقاومت فلسطین، باید از مظلومین بحرین هم یاد شود.

امام جمعه محمودآباد نمونه تصریح کرد: احتمالا جمعه آینده، روز جهانی قدس است لذا برهمه لازم است در این روز بزرگ از سیاست‌های خصمانه رژیم منحوص صهیونیستی و آمریکای جنایتکار اعلام برائت کنیم و به کمک جبهه مقاومت اسلامی فلسطین برویم.

سماواتی افزود: حکومت فعلی بحرین خیلی به حکومت شاهنشاهی ایران قبل از انقلاب شباهت دارد و مطمئن هستیم که حکومت جبار و ظالم بحرین به زباله‌دان تاریخ می‌رود.

امام جمعه محمودآباد نمونه گفت: در تلاش هستیم تا در یکی از روزهای باقیمانده از ماه مبارک رمضان، در یکی از مساجد شهر محمودآباد نمونه میزبان و پذیرای دکترهمتی استاندار قزوین باشیم.

وی گفت: در ایام سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) هم طبق برنامه‌ریزی انجام شده، از ۳مسجد امام سجاد(ع)، مسجد امام علی(ع) و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) محمودآباد نمونه دسته‌های عزاداری و سوگواری به‌سمت گلزار مطهر شهدای گمنام این شهر حرکت می‌کند.

4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها