در جشن گلریزان امسال خیرین شهرستان 500میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۵۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، غلامرضا مختاری در جلسه گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و نكوداشت هفته قوه قضائیه، وظیفه اصلی دستگاه قضاء رااجرای عدالت و اجرای قانون و رسیدگی به پرونده ها عنوان کرد و گفت:یکی از معضلات امروز دستگاه قضائی ورود پرونده هاست که ما باید با فرهنگ سازی، آموزش و آگاهی خانواده هاازاین امر پیشگیری کنیم.

رئیس دادگستری شهرستان بیله سواربا اشاره به اینکه فرهنگسازی در پیشگیری از جرم باید جدی گرفته شود افزود:پیشگیری انواع مختلفی نظیر فرهنگی ،اجتماعی ، انتظامی ، امنیتی ،وضعی ،قضایی دارد و طبق فرمایش رهبری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید آخرین عمل کننده و ورود کننده به جرایم باشند.

مختاری با قدردانی از خیرین منطقه که در سالهای گذشته زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان نیازمند و آبرومند را فراهم کرده بودند گفت: برپایی جشن گلریزان به عنوان یک سنت حسنه نقش بسیار سازنده ای در آزادی زندانیان موثربوده است.

و ی گفت: در جشن گلریزان که در اول تیر ماه امسال برگزار شد، خیرین شهرستان500میلیون ریال برای آزادی زندانیان مالی کمک کردند.

حاتمی دادستان بیله سوار نیز گفت: اعتماد مردم به ما بزرگترین سرمایه است و این مسئولیت سنگینی است که بر دوش قضات می باشد.وی همچنین بر لزوم به کارگیری کارشناسان حقوقی مجرب در پرونده‌های حقوقی دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

آرام حلیم فرماندار شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به سختی کار و دشوراریهای قوه قضائیه گفت : دستگاه قضایی در جامعه از حساسیت و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

ارسال نظرات