خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: مراسم محفل انس با قرآن کریم،با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان در آستان مبارک چهار انبیاء قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۸۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

مهدی معروفی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در ارتباط با برگزاری محفل انس با قرآن بیان کرد: محفل انس با قرآن کریم سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه، پاسداران و سربازان در در آستان مبارک چهار انبیاء قزوین برگزارشد.

وی خاطر نشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، سخنرانی و برادر جواد رفعتی قرآن کریم تلاوت کردند. 

          برگزاری محفل انس با قرآن در بقاع متبرک چهار انبیاء قزوین

دبیر اجرایی این مراسم گفت: یکی از برنامه سپاه در ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم است که هر پنجشنبه با حضور قاریان کشوری و استانی در ستاد و نواحی و حتی در حوزه های مقاومت بسیج هم برگزار میشود.

وی به برگزاری مکرر و بیشتر این محافل اشاره کرد و اظهار داشت: این محافل موجب ترویج فرهنگ تلاوت قرآنی و انس به قرآن کریم،دربین پایوران و سربازان میشود. 

         برگزاری محفل انس با قرآن در بقاع متبرک چهار انبیاء قزوین

معروفی گفت:محفل انس با قرآن پایانی ماه مبارک رمضان هم با حضور قاری ارجمند برادر مجید وفاپور در یکی از امام زادگان سطح شهر برگزار خواهد شد.

            برگزاری محفل انس با قرآن در بقاع متبرک چهار انبیاء قزوین

4001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها