در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

ترتیل کل قرآن با صدای «حنانه خلفی» توسط وزیر ارشاد رونمایی شد

در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ترتیل کل قرآن با صدای «حنانه خلفی» حافظ خردسال کشورمان با حضور وزیر ارشاد رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۹۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم رونمایی از ترتیل کل قرآن با صدای «حنانه خلفی» حافظ خردسال کشورمان شب گذشته با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حنانه خلفی به اجرای برنامه پرداخت و با ترتیلی زیبا حاضران در سالن برپایی مراسم را متحیر ساخت. در ادامه نیز با حضور وزیر ارشاد از ترتیل کل قرآن این نابغه قرآنی کشورمان رونمایی شد.

وزیر ارشاد در حاشیه این مراسم، ترتیل کل قران با صدای این حافظ خرسال کشورمان را اثری ارزشمند عنوان کرد و گفت: امیدوارم افراد به ویژه نوجوانان کشورمان به خوبی از این اثر فاخر استفاده کنند.

به گزارش بسیج، رونمایی از ترتیل کل قرآن با صدای حنانه خلفی قرار بود در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار شود و پس از آن مقرر شد رونمایی از آن جمعه 3 تیرماه در مصلای امام خمنی(ره) ثورت گیرد، تمامی برنامه‌ها برای برپایی این مراسم مهیا بود که کمتر از یک ساعت قبل از آغاز مراسم رونمایی از این ترتیل به زمانی دیگر موکول شد و در نهایت شب گذشته با حضور وزیر ارشاد برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار