خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی طبس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر 900 نفر بسیجی در اردوهای جهادی شرکت کرده اند و هم‌ اکنون نیز 2 گروه جهادی در روستاهای طبس در حال کمک برای تعمیر و ساخت منازل محرومان هستند.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۲۱
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

مجید کاظمی، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی درباره برگزاری اردوهای جهادی در شهرستان طبس اظهار داشت: هم‌ اکنون 2 مورد اردوی جهادی 7 روزه با حضور 22 نفر بسیجی از پایگاه‌ های مقاومت بسیج محلات و دانشجویی در روستاهای کریت و جوخواه طبس در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: شرکت‌ کنندگان در این اردوها، با کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) برای تعمیر و ساخت منازل محرومان این روستاها همکاری می‌کنند که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس به همراه فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان این شهرستان، از محل برگزاری این اردوها در این 2 روستا بازدید کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج طبس خاطر نشان کرد: پیش از این نیز طی سال جاری 4 مورد اردوی جهادی 7 روزه با شرکت 34 نفر بسیجی در شهر دیهوک (2 مورد) و روستاهای فهالنج و کریت برگزار شده است.

وی افزود: علاوه بر این، از ابتدای سال جاری تاکنون، 850 بسیجی دیگر هم در اردوهای جهادی یک روزه در هر سه بخش مرکزی، دستگردان و دیهوک شهرستان طبس در عرصه‌های فرهنگی، عمرانی، کمک به جمع‌آوری محصولات کشاورزی و اقتصاد مقاومتی حضور یافته‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها