مورخ تاریخ شفاهی گفت: الان از نظام جمهوری اسلامی توقع می رود که هنرمندانی را مورد توجه قرار دهند که خون دل می خورند و آثارشان در حمایت از نظام و ارزش های ماست.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۲۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
حجت الاسلام سعید فخرزاده نویسنده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با شاعران گفت: مسئولان باید توجه داشته باشند که وقتی از هنرمندی قدردانی می شود نشان می دهد که ساختار حکومت به آن هنرمند اهمیت می دهد.

وی افزود: اگر از نیروهای معمولی و دگراندیش قدردانی شود باعث نا امیدی نیروهای متعهد می شود در زمان رژیم پهلوی نیز کسانی را مورد تشویق قرار می دادند که آثارشان با نگاه اسلام مطابقت ندارند.

فخرزاده اظهار داشت: الان از نظام جمهوری اسلامی توقع می رود که هنرمندانی را مورد توجه قرار دهند که خون دل می خورند و آثارشان در حمایت از نظام و ارزش های ماست.

وی تصریح کرد: این خطاها باید توسط مسئولان برطرف شود اگر از هنرمندان واقعی قدردانی شود این مسئله به ترویج کار و تلاش و تاثیرگذاری در جامعه کمک می کند ولی اگر از یک اثر خوب تقدیر نشود نیروهای متعهد به مردم شناسانده نمی شوند و گمنام باقی می مانند.

ارسال نظرات