صدور بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان در محکوم نمودن اقدام اخیر آل سعود در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم:
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر آل سعود در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم از وزارت خارجه کشورمان خواست تا سردار سلیمانی پاسخ کوبنده به اقدام آل خلیفه دهد.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۴۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان در محکوم نمودن اقدام اخیر آل سعود در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم آمده است:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَالصِّدّیقین

«الَّذِينَ أُخْرِجُوا مِنْ دِيَارِهِمْ بِغَيْرِ حَقٍّ إِلَّا أَنْ يَقُولُوا رَبُّنَا اللَّهُ وَلَوْلَا دَفْعُ اللَّهِ النَّاسَ بَعْضَهُمْ بِبَعْضٍ لَهُدِّمَتْ صَوَامِعُ وَبِيَعٌ وَصَلَوَاتٌ وَمَسَاجِدُ يُذْكَرُ فِيهَا اسْمُ اللَّهِ كَثِيرًا وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيزٌ »

ﻫﻤﺎﻧﺎ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻧﺎﺣﻖ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺍﺧﺮﺍﺝ ﺷﺪﻧﺪ [ﻭ ﮔﻨﺎﻩ ﻭ ﺟﺮﻣﻰ ﻧﺪﺍﺷﺘﻨﺪ ]ﺟﺰ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﻣﻰ ﮔﻔﺘﻨﺪ : ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﻣﺎ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﮔﺮ ﺧﺪﺍ ﺑﺮﺧﻰ ﺍﺯ ﻣﺮﺩم ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ ﺑﺮﺧﻰ ﺩﻳﮕﺮ ﺩﻓﻊ ﻧﻤﻰ ﻛﺮﺩ ، ﻫﻤﺎﻧﺎ ﺻﻮﻣﻌﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻛﻠﻴﺴﺎﻫﺎ ﻭ ﻛﻨﻴﺴﻪ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺴﺠﺪﻫﺎﻳﻰ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺁﻧﻬﺎ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻧﺎم ﺧﺪﺍ ﺫﻛﺮ ﻣﻰ ﺷﻮﺩ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﻭﻳﺮﺍﻥ ﻣﻰ ﺷﺪﻧﺪ ؛ ﻭ ﻗﻄﻌﺎ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻛﺴﺎﻧﻰ ﻛﻪ [ ﺩﻳﻦ ] ﺍﻭ ﺭﺍ یاری ﻣﻰ ﺩﻫﻨﺪ ﻳﺎﺭﻯ ﻣﻰ ﺭﺳﺎﻧﺪ ؛ ﻣﺴﻠﻤﺎ ﺧﺪﺍ ﻧﻴﺮﻭﻣﻨﺪ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎﻯ ﺷﻜﺴﺖ ﻧﺎﭘﺬﻳﺮ ﺍﺳﺖ.

[سورة حج : آیة 40]

خبر بی‌حرمتی دست نشانده های نظام سلطه در کشور بحرین ، رژیم آل خلیفه، به دانشمند فرزانه ، حضرت آیت‌الله حاج شیخ عیسی قاسم احمد قاسم قلبِ دانشجویان دانشگاه پیام نور زنجان و تمامی مسلمانان جهان را به درد آورده و متأثر ساخته است.

در طی سالیان اخیر ، شاهد موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه هستیم و در این میان ، همواره جریان سلطه در صدد بوده است تا این بیداری اسلامي را به سود خود تغییر داده و دوباره اوضاع را به سانِ سابق ، در جهت امیال شیطانی خود درآورد؛ در این میان از آل خلیفه نیز انتظاری جز اتهامات مغرضانه و واهی در جهت سلب تابعیت از شخصیت اصیلی که ریشه او در بحرین بیش از حاکم کنونی این سرزمین است، و تلاش در جهت شکستن حریم ایشان نمی رود!

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان ؛ ضمن محکوم نمودن اين اقدامات اعلام می دارد:

1. نظام طاغوت سعی در پياده نمودن سیاست های خود در کشورهای اسلامی از طریق دست نشانده های جیره خوارِ خود داشته كه می توان به قتل و کشتار مردم مظلوم یمن و بحرین و شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر توسط حکومت سفاک و ننگین آل سعود اشاره کرد ؛ وا عجبا که سردمداران بی غیرت ملل اسلامی سکوت اختیار کرده اند و از طرف دیگر ، سازمان هایی که ادعا و فریاد بشر دوستی و آزادی خواهی آنها گوش فلک را کر کرده است ، در گوشه ای نشسته و نظاره گر این شرایط اسف بار هستند.

2. از آنجایی که سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران همواره دفاع از مظلوم و مقاومت در برابر ظالم بوده است ، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان به نمایندگی از دانشجویان این دانشگاه ، از دولت و وزارت خارجه می خواهد روح استکبار ستیز و حق جویانه و مستقل ایرانی را به خود یاد آور شده و بدنبال در خواست جوانان مومن و انقلابی ، سیاست های منفعلانه خود را در قبال کشور های عربی_غربي در مسائلی چون اعدام شیخ نمر ، کشتار مظلومانه حجاج کشورمان، بی حرمتی به جوانان در فرودگاه جده و ... را کنار گذاشته و به سان سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی پاسخی کوبنده نسبت به این اقدام آل خلیفه دهند.

3. هر چند اخیرا گمانه زنی هایی شده است که وزارت امور خارجه در پِی عزل و نصب های خود، موجبات خوشنودي رژیم منحوس آل سعود و دست نشانده هايش را فراهم نموده است ما به نمايندگي از دانشجويان بيدار ايراني از دستگاه دیپلماسی کشورمان میخواهیم که با انجام اقدامی انقلابی به تمام این گمانه زنی ها خاتمه دهد در غیر این صورت این فرضیه که عزل و نصب های دستگاه دیپلماسی در جهت برآورده کردن امیال دست نشانده های آمریکا بوده ، تقویت میشود ، اینک آزمون بزرگیست برای دستگاه دیپلماسی و دولت جمهوری اسلامی ؛ لذا از وزارت خارجه كشورمان میخواهیم از اشتباهات گذشته خود در عرصه سیاست خارجی عبرت گرفته و این نکته را که مقام معظم رهبری هم مورد تاکید قرار داده اند، همواره سرلوحه اقدامات خود قرار دهد که : هر چه در مقابل زیاده خواهی های کشور های دیگر به خصوص آمریکا و دست نشانده هایش کوتاه بیاید، سبب گستاخی بیشتر آنها خواهد شد و چیزی جز ذلت را نصیب کشور عزیزمان نخواهد کرد.

ما تحت رهبري پيغمبر اسلام اين دو كلمه را مي خواهيم اجرا كنيم ؛ نه ظالم باشيم و نه مظلوم؛ لذا بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم بحرین ، خواستار برخورد قاطعانه دولت با اعمال ظالمانه و غير انساني آل خليفه بوده و از مسئولین مربوطه درخواست اعلام موضع به صورت شفاف و روشن را دارد.

والسلام علی من التبع الهدی

ارسال نظرات