نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

در روز قدس باید از مردم بی‎دفاع فلسطین حمایت معنوی انجام شود

در آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس باید از مردم مظلوم و بی‎دفاع فلسطین حمایت معنوی انجام شود.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۷۳
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در نمازجمعه ی این هفته با اشاره به سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) در 19 ماه رمضان، گفت: گاهی ارزش ‎‎های جامعه به بوته فراموشی سپرده می شود درحالی که همین ارزش ها با مجاهدت و فداکاری کسی جلو رفته است که پرچم دار دین بوده است، توطئه شهادت حضرت علی (ع) نیز در راستای فراموشی همین ارزش ها بود.

آیتالله علی خاتمی افزود: افرادی که دیگران را دعا می کنند از فضائل بیشتری بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه سوء قصد به جان مقام معظم رهبری نیز از سوی دشمنان انجام شد، اظهار داشت: باید قدردان حضور ایشان در نظام اسلامی بود که امیدواریم وجود ایشان تا ظهور حضرت بقیه الله اعظم پایدار باشد.

امام جمعه زنجان با اشاره به هفتم تیرماه به عنوان سالروز شهادت مظلومانه آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفادار ایشان، تصریح کرد: منافقین با حمایت های استکبار جهانی جنایت های بیشماری را رقم ردند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به هشتم تیر سال 1366 سالروز بمباران سردشت، اظهار داشت: این روز، روز مبارزه جهانی با سلاح شیمیایی و میکروبی است.

وی با اشاره به بمباران شهرهای ایران در دوران جنگ ادامه داد: صدام با حمایت استکبار جهانی حتی به مردم خود نیز رحم نکرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: لغو تابعیت آیتالله شیخ عیسی قاسم به عنوان یکی از نمادهای ملت مسلمان بحرین از سوی رژیم حاکم بر بحرین یک اقدام ضد اخلاقی است.

موج رسا, آیتالله شیخ علی خاتمی در خطبههای نماز جمعه این هفته با اشاره به روز چهارم تیر سال 1361 به عنوان سالروز بمباران وحشیانه جنوب لبنان توسط رژیم غاصب اسرائیل، اظهار داشت: این امر با حمایت آمریکا و استکبار جهانی انجام شد.

با اشاره به 10 تیر به عنوان روز صنعت و معدن، گفت: حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه در استان زنجان است که باید صنایع متوسط و کوچک حمایت شده و میزان در آمد زائی و اشتغالزایی در حوزه صنایع افزایش یابد.

آیتالله خاتمی با اشاره به آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، تاکید کرد: 66 سال است مردم فلسطین با توطئه استکبار از جمله انگلیس و آمریکا از خانه کاشانه خود رانده شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در پایان خاطر نشان ساخت: در آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس باید از مردم مظلوم و بیدفاع فلسطین حمایت معنوی انجام شود.

ارسال نظرات