خبرهای داغ:
یادواره سردار شهید رضا رستمی مقدم با حضور مردم و مسئولین در مسجد سیدالشهدای کوی فرهنگیان اندیمشک پنجشنبه شب ساعت 22 برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۷۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
در این یادواره امام جمعه اندیمشک با اشاره به مقام والای شهدا گفت: اینها یاران حقیقی اهل البیت (ع) هستند که عشق و علاقه خاص آنان به اهل البیت باعث شد تا به شهادت برسند.

حجت الاسلام نعمت الله خدامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: درمبانی روایی از شهادت بعنوان یک رزق بی مانند یاد شده است و نصیب هر کسی نمی شود.

فرمانده عملیاتی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در این جلسه به خاطره گویی و نحوه شهادت سردار شهید رضا رستمی (مدهنی) پرداخت.

سردار رحمان پور جوادی با اشاره به خصوصیات این سردار شهید، افزود: اذان گویی یکی از ویژگی های این شهید بود و موقع نماز حتی در عملیات در پشت بی سیم به اقامه اذان می پرداخت.

این مراسم به همت تیپ سوم حضرت مهدی(عج) سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و همکاری ناحیه مقاومت بسیج، معاونت اجتماعی شهرداری و دفتر امام جمعه اندیمشک برگزار شد.

سردارشهیدرضارستمی‌مقدم(مدهنی) ازپرسنل لشکر عملیاتی ۷حضرت ولیعصر (عج) بود که در نبرد با گروه‌های تکفیری در دفاع از حرمین شریف اهل‌بیت (خان طومان ) سوریه به مقام والای شهادت نائل آمد.

در این مراسم کربلایی ابوذر مهرابی با مداحی و اشعار خود به مراسم روحیه معنوی داد سپس ویدیوهایی بیادماندنی از سردار شهید رضا رستمی مقدم پخش گردید.

پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام در شهر خرم آباد مرکز استان لرستان تشییع و در زادگاهش روستای سراب یاس به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها