خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضوانی گفت: در مجالس باید محور مباحث و گفت وگوها قرآنی باشد؛ زیرا ما بیشترین آیات را در جایی می یابیم که دشمن در صدد از بین بردن اعتقادات ما است.
کد خبر: ۸۷۰۰۶۸۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت الاسلام رضوانی صبح امروز در جمع کارکنان سپاه ناحیه  امام حسن(ع)قزوین که در سالن شهید حسن پور سپاه ناحیه قزوین برگزار شد، گفت: ماه رمضان اردوگاه معنوی الهی است.

 وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصت خوبی است تا نشست‌های کارساز و مفید برگزار شود، افزود: در ماه مبارک رمضان٬ نفس های مومنان تسبیح خدا را می گوید و خوابشان نیز عبادت است و عملشان مورد قبول حق تعالی قرار می گیرد و به فرموده پیامبر اکرم (ص) این چند مورد از عنایات خاص خداوند در ماه مبارک رمضان به بندگانش می باشد.

 رضوانی اظهار کرد: در این روزهای مبارك از خداوند بخواهیم که با نیت های صادقانه و با قلب هایی آکنده از سعادت و آرامش و نور طاعات و عبادات ما را پذیرفته و گناهانمان را ببخشاید.

 وی تصریح کرد: در مجالس مان باید محور مباحث و گفت وگوها قرآنی باشد؛ زیرا ما بیشترین آیات را در جایی می یابیم که دشمن در صدد از بین بردن اعتقادات ما است و تمام تلاشش را می کند تا ما را در تنگنای فرهنگی و اقتصادی قرار دهد.

 وي بيان كرد: در روزهای نبرد در جبهه های نظامی خداوند ما را پیروز و سربلند گرداند و امیدواریم توفیق این را داشته باشیم تا در جبهه های فرهنگی و اقتصادی نیز سربلند و آبرومند از میدان مبارزه خارج شویم.

 رضواني در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جمعه هفته آینده روز قدس است، باید آن را با حضور مسئولان و مردم باشکوه و به یاد ماندنی برگزار کنیم.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها