خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: تنها راه سعادت انسان، تمسک جستن به قرآن کریم است و انسان سعادتمند کسی است که با معرفت و بصیرت دینی و انقلابی از این کتاب آسمانی پیروی کند.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۰۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

ابراهیم ترکمند مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام حسین(ع)شهرستان بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، بیان کرد: قران کریم به عنوان ثقل اکبر،کتاب بصیرت و زندگی است.

 وی افزود: آیات قرآن از جانب خداوند دستورالعملی است برای انسان سازی و اینکه انسان چگونه و از چه روشهایی در دنیای مادی بایستی امور خود را تنظیم کند و به پیش ببرد تا در صحنه های مختلف زندگی به سر منزل مقصود هدایت یابد.

ترکمند اظهار کرد: تنها راه سعادت انسان، تمسک جستن به قرآن کریم است و انسان سعادتمند کسی است که با معرفت و بصیرت دینی و انقلابی از این کتاب آسمانی پیروی کند.

 مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا به اهداف برگزاری محفل اُنس با قرآن اشاره نمود و اظهارکرد: اُنس با قرآن سبب فزونی بصیرت دینی می شود چرا که قرآن کتاب نور است، کتاب نوری که انسانها را از ظلمت رهایی می بخشد و به سوی هدایت و روشنایی هدایت می کند.

این مسئول گفت: زیرا در پرتو روشنگری های آیات نورانی این کتاب انسان بصیرت دینی پیدا می کند و هر چه ما با قرآن انس بیشتری داشته باشیم بصیرت بیشتری کسب می کنیم و در سایه قرآن بصیرت ما معنا پیدا می کند.

ترکمند خاطر نشان کرد: به حول قوه الهی سه مرحله از برنامه محفل اُنس با قرآن با حضور قاریان شهرستانی در سه هفته از ماه مبارک رمضان روزهای  پنچشنبه برگزار گردیده است و در هفته پایانی هم  در راستای گسترش فرهنگ قران و با نشاط نمودن محافل اُنس با قرآن مسابقات قرآن برگزار می گردد.
2001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها