فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه گفت: ماه رمضان ماه رحمت‌ الهی است.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۱۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛ سید حسین فاطمی عصر جمعه در مراسم ضیافت افطاری در جمع کارکنان و نیروهای وظیفه در نمازخانه سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماهی است که رحمت خداوند بر بندگانش نازل می‌شود و آن مغفرت و جنبه فیض عامّش بیش از سایر ماه‌ها برای افراد است.

وی افزود: روزه بر کلیه افراد به نحوی است که خواهی نخواهی انسان را متأثر می‌کند، حالا چه برسد به اینکه خود انسان صائم باشد و از بهترین اقسام صوم هم دارا باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تاکید کرد: نفس‌هاى شما در این ماه تسبیح به حساب مى‌‏آید و خواب شما در این ماه عبادت نوشته می‌شود، اعمال شما در این‌ماه مورد قبول حضرت حق و دعاهاى شما به مرتبه اجابت خواهد رسید، پس با قلبى خالص و نیّتى پاک و صادق از خدا بخواهید که شما را موفق به روزه‌دارى و تلاوت قرآن بدارد.

فاطمی در خصوص آداب ماه رمضان با اشاره به احادیث گفت: گرسنگى و عطش در این‌ماه شما را به یاد گرسنگى و عطش روز قیامت می‌اندازد پس دراین ماه بر فقراء و تنگدستان ببخشائید، بزرگانتان را تعظیم و تکریم و زیردستان را مورد رأفت و رحمت قرار دهید، ارحام و خویشان خود را صله رحم کنید، زبان خود را نگه دارید و چشمان خود را از آنچه مورد غضب الهى است، بپوشانید و گوش‌هاى خود را از آنچه شنیدنش نکوهش شده است ببندید.

 دراین مراسم حجه الاسلام علی عمرانی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرلنگه نیز حضور داشت.

ارسال نظرات