خبرهای داغ:
مراسم ضیافت سربازان در مهمانی خدا در حسینیه شهید علیمردانی سپاه البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۳۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین،همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم ضیافت سربازان در مهمانی خدا در حسینیه شهید علیمردانی سپاه البرز برگزار شد.

در این برنامه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) البرز گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی است  برای نزدیکی و قرب  به خداوند  و سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی  تلاش کنند تا مسیر زندگی خود را بر پایه قرآ ن و بندگی بنا کنند.

        برگزاری ضیافت سربازان در مهمانی خدا در سپاه امام رضا (ع)

شجاعی مهر در ادامه افزود: شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان فرصتی تکرار نشدنی برای عبودیت و بندگی است که هر ساله فقط یک بار اتفاق می افتد و اگر بتوانیم این شب های پر فضیلت را درک کنیم خود را از منجلاب گناه نجات خواهیم داد .

وی تاکید کرد: تمسک  به قرآن  و هدایت این کتاب آسمانی موجب نجات و کمال انسان و بشریت است که ما را از جهالت و گمراهی به سوی سعادت هدایت می کند .

       برگزاری ضیافت سربازان در مهمانی خدا در سپاه امام رضا (ع)

در ادامه مراسم فرمانده سپاه امام رضا (ع) البرز خطاب به سربازان حاضر در جلسه  افزود: سربازان سپاه سربازانی با تقوا ، مومن و خدا دوست هستند و  شما تلاش کنید با کنترل زبان و اعمال خود در مسیر بندگی خداوند قدم بردارید تا از  فیوضات این ماه الهی به طور کامل  بهره مند شوید.

حیدری در پایان خاطر نشان کرد: شما در آینده ای نزدیک با تشکیل خانواده و کار و اشتغال در این جامعه  علاوه بر حضوری فعال در عرصه اقتصادی جامعه نهادی استوار وفرهنگ مدار  به نام خانواده را بنیان گذاری خواهید نمود که ثمره زندگی درست و الهی آن  ، آینده سازی وپیشرفت نظام اسلامی خواهد بود.

            برگزاری ضیافت سربازان در مهمانی خدا در سپاه امام رضا (ع)

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها