خبرهای داغ:

دوشنبه آغاز دومین اردوی قرمزپوشان

تیم فوتبال فولاد خوزستان برای برپایی دومین اردوی تدارکاتی خود روز دوشنبه به کردان کرج عزیمت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۶۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری  بسیج از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان که هفته گذشته را در اردوی تدارکاتی بروجرد حضور داشت، روز گذشته به اهواز بازگشت تا با کمی استراحت، مهیای حضور در دومین اردوی تدارکاتی شود. 

فولادی‌ها در مدت یک هفته حضور خود در بروجرد، تعداد 9 جلسه تمرین را برگزار کردند و دو بازی تدارکاتی را نیز به انجام رساندند. 

کاروان تیم فوتبال فولادخوزستان روز دوشنبه اهواز را به مقصد کرج ترک خواهد کرد تا دومین اردوی تدارکاتی خود را در کردان اغاز کنند. 

همچنین قرمزپوشان شهر اهواز در خلال این اردو دو بازی تدارکاتی را برگزار خواهند کرد. 

بازیکنان و مربیان این تیم  روز سه‎شنبه  هفته جاری در نخستین روز حضور خود در اردوی کرج، با حضور در آکادمی ملی فوتبال، تست‎های پزشکی ورزشی ابتدای فصل را پشت‎سر می‌‎گذارند تا در صورت تأیید پزشکان مجوز حضور در فصل جدید لیگ بر‌تر را دریافت کنند. 

فولادی‌ها روز پنجشنبه 10 تیرماه به مصاف تیم عقاب تهران خواهند رفت و روز دوشنبه 14 تیرماه با تیم لیگ برتری سایپا تهران روبرو می‌شوند. 

این باشگاه همچنان در بازار نقل‌وانتقالات مشغول جذب نفرات مورد نظر خود است، نعیم سعداوی هنوز موفق به تکمیل لیست مورد نظر خود برای حضور در فصل آینده لیگ بر‌تر نشده است. 

بر همین اساس قرار است امروز تکلیف شش بازیکن این تیم برای حضور در جمع قرمزپوشان مشخص شود. 

امید خالدی، احمد عبدالله‌زاده، رضا احمدی، سینا ربانی، ماتیاس چاگو و حسین ابراهیمی بازیکنانی هستند که قرار است امروز برای حضور در این باشگاه تعیین تکلیف شوند. 

البته شنیده‌ها از باشگاه فولادخوزستان حکایت از آن دارد که قرارداد امید خالدی و احمد عبدالله‌زاده برای فصل آینده مشروط بوده و این دو بازیکن علاقه‌ای برای ماندن در این باشگاه ندارند. 

اما حسین ابراهیمی و ماتیاس چاگو که قراردادشان با باشگاه فولاد خوزستان تمام شده، قرار است امروز در دفتر باشگاه فولاد حاضر شوند تا در صورت توافق قرارداد جدیدی با این تیم منعقد کنند. 

نعیم سعداوی قصد دارد با تعیین تکلیف این نفرات، با بازیکنان بیشتری به اردوی کردان عزیمت کند تا نقاط خالی تیم خود را بهتر بشناسد. 

همچنین اخباری مبنی بر پیوستن امیرحسین فشنگچی به فولاد می‌رسد که دو طرف در چند روزه گذشته، اظهار نظر متفاوتی داشته‌اند. 

از سویی نعیم سعداوی اعلام کرده که این بازیکن در لیست وی قرار ندارد و در سوی دیگر، این بازیکن خبر از مذاکره با این باشگاه اهوازی داده است. 

باید منتظر ماند و دید که اظهارات دوپهلوی باشگاه فولاد و فشنگچی، در نهایت چه سرانجامی را در پی خواهد داشت. 

، تیم فوتبال فولاد خوزستان برای کسب آمادگی بیشتر از روز سه شنبه به مدت 10 روز در کردان کرج اردوی تدارکاتی برپا خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها