خبرهای داغ:
در سر کشی از حوزه کوثر ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) عنوان شد:
در دیدار مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) از حوزه مقاومت کوثر ناحیه بسیج امام رضا(ع) بر نقش زنان در پیشرفت تعالی جامعه تاکید شد.
کد خبر: ۸۷۰۰۷۹۶
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲

زنان نقش مهمی در پیشرفت تعالی جامعه دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این دیدار که فرمانده و اعضاء شورا و فرماندهان پایگاههای تابعه حوزه بسیج کوثر(س) نیز حضور داشتند، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه خانواده هسته اولیه اجتماع به شمار می رود اظهار داشت: خانواده به عنوان مهمترین کانون بشری در موفقیت و پیشرفت یک جامعه نقش اساسی دارد.

لیلا حیدری با بیان اینکه سعادت هر جامعه منوط به موفقیت خانواده های آن جامعه است افزود: خانواده بنیادی‌ترین نهاد در جامعه انسانی است که وظیفة تربیت و سازندگی افراد و انسان‌ها را بر عهده دارد و اگر افراد نتوانند خانواده را تحکیم بخشند و افرادی با ایمان در آن پرورش دهند، نمی‌توانند جامعه‌ای ایده‌آل برای نسل آینده بسازند.

وی در ادامه بر شناسایی کامل عوامل تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد و گفت: اوّلین شـرط داشـتن جـامعه‌ای سـالم و پـویا، سـلامت و پـایداری خانـواده اسـت و شناسایی و حفظ کیان آن از ضروریات می باشد.

مسئول بسیج زنان سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) گفت: اهداف مشترک بین اعضای خانواده و انتقال مسائل فرهنگی از نسل قبل به نسل بعد می تواند بنیان خانواده را تحکیم بخشد.

خواهر رستمی ارشد نمایندگی ولی فقیه در بسیج جامعه زنان نیز در این جلسه گفت: دین اسلام همچون سایر ابعاد و عرصه ها آموزه های متعالی و حیات بخشی بر عواملی چون وجود ایمان و تقوا، عشق و محبت، وفاداری، اعتماد متقابل، صبر و شکیبایی، مدیریت صحیح، اخلاق نیکو، شناخت حقوق و وظایف و ... در اعضای خانواده تاکید دارد.

ارسال نظرات