خبرهای داغ:
استاندار اصفهان گفت: تعطیلی مغازه ها در هنگام اقامه نماز نماد یک شهر اسلامی است و اگر به نحوی این مهم نهادینه گردد تجلی شعائر اسلامی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۲۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول زرگرپور در جلسه ستاد اقامه نماز استان با اشاره به گزارش رییس مجمع امور صنفی استان در خصوص اقامه نماز بازار، اظهارکرد: بازاریان و اصناف استان از متدینین شهر هستند.

وی با بیان اینکه تعطیلی مغازه ها در هنگام اقامه نماز نماد یک شهر اسلامی است، افزود: اگر به نحوی این مهم نهادینه گردد تجلی شعائر اسلامی خواهد بود و همچنین باید در مجتمع های تجاری و پاساژها نمازخانه مناسب پیش بینی گردد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه صداو سیما جایگاه مهمی در ترویج فرهنگ نماز دارد،خاطرنشان کرد: نماز باید با هنر آمیخته گردد و اگر هنرمندان در ارتباط با مبحث نماز فعالیت نمایند اثرگذاری بیشتری را در جامعه خواهد داشت.

زرگرپور با اشاره به گزارش صدا و سیما در خصوص برگزاری نمایشگاه عکس پیرامون نماز ، برگزاری این نمایشگاه را در ترویج فرهنگ نماز خوانی موثر خواند و گفت: اجرای مشارکتی برنامه های فرهنگی در خصوص نماز باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

گفتنی است در این جلسه گزارش عملکرد اداره کل آموزش و پروش استان در خصوص ترویج نماز به جلسه ارائه گردید و همچنین ستاد اقامه نماز استان نیز گزارشی در خصوص برنامه های فرهنگی و آموزشی نماز ارائه داد.

همچنین مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان در گزارشی تشکیل مجمع خادمین نماز را در استان و برای اولین بار در کشور اعلام نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها