فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: یکی از اصول انقلاب اسلامی ایستادگی و توجه درون است و باید به این نتیجه برسیم که ما می‌توانیم که این امر به طور قطع در بحث تکمیل ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های مختلف و پویا شدن آن به ما کمک کند
کد خبر: ۸۷۰۰۸۴۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از بصیر نیوز، خیرالله باقرزاده در حاشیه نشست انس و مودت فرمانده‌هان سپاه فریدونکنار با اشاره به نام‌گذاری امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: سال‌های گذشته فعالیت‌هایی در این زمینه صورت گرفت اما منجر به نتیجه مطلوب نشد و به همین دلیل رهبری امسال را به اقدام و عمل نام‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: در فریدونکنار نیز فعالیت‌هایی صورت گرفته است اما امسال به دنبال اقدام ریشه‌ای هستیم و تلاش داریم تا اعتبارات را به سمتی ببریم که موجب تقویت فعالیت‌های بنیادی در این زمینه شود.

فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید بر اینکه مهم‌ترین راه تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به ما می‌توانیم است، گفت: اگر خودباوری ایجاد شد با سرمایه‌های اندک به جایی می‌رسیم که اقتصاد مقاومتی در شهرستان و کشور تحقق یابد.

باقرزاده افزود: یکی از اصول انقلاب اسلامی ایستادگی و توجه درون است و باید به این نتیجه برسیم که ما می‌توانیم که این امر به طور قطع در بحث تکمیل ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی در زمینه‌های مختلف و پویا شدن آن به ما کمک کند.

وی با اشاره به اینکه باید مردم در جامعه به اقتصاد مقاومتی به عنوان راهکار رفع مشکلات اقتصادی کشور برسند، خاطرنشان کرد: اگر به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم دیگر نگرانی به اجرا شدن یا نشدن برجام نداریم.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها