فرمانده ناحیه ثارالله یزد:

بسیجی باید احیا گر اسلام ناب محمدی باشد /رسالت بسیج دانش آموزی همکاری با آموزش و پرورش است

زارع کمالی در مراسم تکریم و معارفه حوزه دانش آموزی گفت:رسالت بسیج دانش آموزی همراهی و همکاری با آموزش و پرورش و کمک این نهاد در تربیت دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۸۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، تکریم و معارفه مسئول کانون فرهنگیان شهید مفتح و حوزه دانش آموزی شهید حسینیان ناحیه ثارالله با حضور فرمانده ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه تعدادی از معاونت های ناحیه ثارالله یزد ومسئولین آموزش و پروش ناحیه 2 و مسئول سازمان فرهنگیان سپاه الغدیر استان یزد برگزار گردید.

در این برنامه از تلاش ها و مجاهدت های "حسین عارفی" تقدیر و تشکر به عمل آمد و "محمدعلی رحیمی" بعنوان مسئول کانون فرهنگیان معرفی شد.

در ادامه همچنین از زحمات "رحیمی" فرمانده سابق حوزه بسیج دانش آموزی تقدیر و "امین امیدی " بعنوان فرمانده حوزه دانش آموزی این ناحیه معرفی شد.

زارع کمالی فرمانده ناحیه ثارالله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بزرگواران؛ گفت : بسیج یکی از برکات بزرگ این انقلاب است که نقش مثبت آن بر هیچ کس پوشیده نیست و همه بر این امر واقفند و به آن اعتراف می کنند بنابراین بسیج و بسیجیان باید الگو باشند و احیا گر اسلام ناب محمدی باشند.

وی ویژگی های یک بسیجی را مردمی بودن، موقعیت سنجی و فرا جناحی عمل کردن بسیج برشمرد و افزود: برای تحقق این امر روحیه انقلابی گری و جهادی شما عزیزان را می طلبد.

فرمانده ناحیه ثارالله درادامه افزود: یکی از دغدغه های آموزش و پرورش انتقال فرهنگ غنی اسلامی به دانش آموزان است چرا که آموزش و پروش محل ورود تربیت و آموزش نسل های مختلف است که بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان نیز یاور این نهاد در انجام این فعالیت ها است چون رسالت بسیج دانش آموزی همراهی و همکاری با آموزش و پرورش و کمک این نهاد در تربیت دانش آموزان است.

در پایان نیززارع کمالی ابراز امیدواری کرد و افزود:ان شاءالله با حمایتهای همه عزیزان بتوانیم کمک یار بسیج در پیشرفت ماموریت انقلاب و ارتقا بصیرت و جایگاه بسیج در آموزش و پرورش باشیم.


ارسال نظرات