بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در پیامی به شهادت رسیدن جمعی از سربازان عزیز میهن اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۷۰۰۸۸۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،به به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام در پیامی کشته شدن جمعی از سربازان عزیز میهن اسلامی را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
و من یخرج من بیته مهاجراً الی الله فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفوراً رحیماً (نساء ۱۰۰)

حادثه تلخ کشته شدن جمعی از سربازان عزیز میهن اسلامی اتفاقی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. سربازانی که در لباس خدمت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی و با تحمل سختی این دوران، پشتوانه ی امنیت این سرزمین را فراهم می آورند و روزگاری در عرصه دفاع مقدس و بعدها در ایام فتنه های پر تلاطم خیابانی در مقابل اوباش و دشمنان داخلی و خارجی ایستادند و امروز در عرصه های مختلفی چون خدمت رسانی به محرومین و مردم در حال انجام وظیفه هستند

امید است که این حادثه تلخ تلنگری به مسوولان لشکری و کشوری به منظور بازنگری در قوانین و شرایط نا مطلوب خدمت سربازی باشد و بتوان با بررسی دقیقتر مشکلات عدیده ی فرهنگی، اجتماعی و معیشتی خدمت سربازی، زمینه را برای رشد و تعالی جوانان این مرز و بوم فراهم آورد و به جای تسلیت گویی و ابراز همدردی صرف، شاهد اقدام عملی در راستای این مهم باشیم.

پر واضح است که موضوع خدمت سربازی حرف از سرمایه های ملی این مرز و بوم بوده و حق همه است که نسبت به آن حساس باشند و امید داریم همچون مواجهه مسوولین با مطالبات سال های قبل دانشجویان بسیجی در خصوص خدمت سربازی بار دیگر با پاسخ «این مسائل ربطی به بسیج دانشگاه امام صادق(ع) ندارد!» مواجه نشویم. آنچه در میانه ی جار و جنجال های غرض ورزانه عده ای که خون سربازان کشته شده را متمسکی برای عقده گشایی های خویش نموده اند و بی تدبیری مسوولین در مواجهه با مطالبات به حق در خصوص خدمت سربازی نیز به آن دامن زده، گم شدن خواسته های واقعی سربازان و جوانان است.

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام ضمن تسلیت به خانواده های داغدار و ملت فهیم ایران اسلامی، بر ضرورت برخورد با خاطیان احتمالی این حادثه و مهمتر از آن، بر بازنگری جدی و سریع قوانین و شرایط حاکم بر خدمت سربازی تاکید کرده و از همه دانشجویان و بسیجیان دعوت می کند تا ضمن مطالبه و پیگری مجدانه این موضوع، یاری گر مسوولین ذی ربط در حل این شرایط باشند.

والسلام علیکم
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام
انتهای پیام/
ارسال نظرات