از ابتدای سال

کشف 30 محموله قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۳۰ محموله انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال در این شهرستان کشف و در این رابطه ۳۳ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۰۰۹۰۶
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرمانده انتظامی پلدختر گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۳۰ محموله انواع کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۴۳۷ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال در این شهرستان کشف و در این رابطه ۳۳ نفر قاچاقچی دستگیر شدند.

عبدالوند ظهر امروز در دیدار با رئیس، دادستان و قضات دادگستری پلدختر، دادگستری را بازوان توانمند نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: امنیت یک نعمت الهی است که این نیرو در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش سرقت در شهرستان پلدختر داشته است.

وی به فعالیت‌ها و مأموریت‌های نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و افزود: خدمتگزاری به مردم و ارتقا امنیت پایدار در جامعه وظیفه مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضا است و تعامل خوب و سازنده برای پیشبرد اهداف مشترک ناجا و دستگاه قضا لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی پلدختر بیان کرد: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی دو کفه یک ترازو به مثابه دو بال یک پرنده هستند که لازم و ملزم همدیگر و ما باید تلاش کنیم که افتخار ناجا و دستگاه قضایی را با برقراری امنیت پایدار ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه تعامل دستگاه قضایی و انتظامی، لازمه تداوم نظم و امنیت است، عنوان کرد: تعامل و هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی هر چه بیشتر باشد فضای ارتکاب جرم برای مجرمان تنگ‌تر و مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

عبدالوند با بیان اینکه مقوله امنیت یک فرآیند کمی و احساس امنیت مقوله‌ای کیفی است، گفت: افزایش همکاری و تعامل بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی زمینه تسریع در رسیدگی به امور، رفع نواقص و مشکلات و بهبود خدمات‌دهی و پاسخگویی را به دنبال دارد.

بیژن سوری، رئیس دادگستری پلدختر ضمن قدردانی از حضور شبانه‌روزی پلیس در جامعه و تلاش در راستای ارتقا امنیت پایدار اظهارداشت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با ناهنجاری‌ها و هنجارشکنان است و هدف دادگستری هم حق را به حق‌دار دادن، بوده که این امر سطح رضایتمندی مردم را افزایش داده است.

وی با بیان اینکه حضور نیروی انتظامی سبب شده که پرونده‌ها زودتر در دادگستری به نتیجه برسند، افزود: تداوم همکاری و تعامل بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی سبب ایجاد امنیتی پایدار و کاهش جرائم در سطح شهرستان و ثبات امنیت در جامعه می‌شود.

رئیس دادگستری پلدختر بیان کرد: : تعامل خوبی بین نیروی انتظامی با دستگاه قضا وجود دارد که این مسئله ارزشمند است و این امر سبب کاسته شدن 90 درصد دغدغه‌ها شده است.

وی عنوان کرد: از تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی به لحاظ برقراری نظم و امنیت مطلوب در شهرستان تقدیر می‌کنیم.

سوری با بیان اینکه دادگستری و نیروی انتظامی رکن اساسی در ایجاد امنیت در جامعه است، گفت: مأموریت‌های دشوار پلیس در تأمین امنیت بدون حمایت کامل قضایی به سرانجام نمی‌رسد بنابراین دادگستری با حفظ حرمت و در چارچوب قانون، با همه توان از نیروی انتظامی حمایت می‌کند.

ارسال نظرات