همزمان با هفته ی مبارزه با مواد مخدر

برگزاری همایش "راه سفید" در الیگودرز

همایش "راه سفید" در شهرستان الیگودرز به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۰۰۹۰۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ، امام جمعه ی الیگودرز در این همایش گفت:مشکل امروز جامعه ما مواد مخدر نیست مشکل اختلاس و تورم نیست مشکل جامعه ی ما دوری از قران کریم و دوری از اخلاق اسلامی است .

حجت السلام ارزنده افزود:اصل قضیه معضلات و مشکلات جامعه فاصله گرفتن از قران و اخلاق اسلامی است و اگر می خواهیم جامعه ای سالم داشته باشیم باید همه ما هرکجا که هستیم به دستورات قرآن عمل کرده و تقوا پیشه کنیم.

وی گفت: یکی از وظایف اساسی مسئولان نظام و دوایر دولتی برنامه ریزی منسجم و حساب شده در مبارزه با اعتیاد است و تا ریشه کن شدن این بلای خانمانسوز دقیقه ای نباید از پا نشست. وی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه، اجرای چنین برنامه هایی را برای مطلع شدن خانواده ها از وضعیت اعتیاد و نتایج آن، برای هدایت درست جوانان مفید دانست و گفت: هزینه کردن در بخش فرهنگ و جلوگیری و درمان اعتیاد، یکی از بزرگترین سرمایه گذاری ها برای نظام خواهد بود.

گفتنی است در پایان این همایش که به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز و ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان و موسسه ی باور بهزیست و موسسه ی ترانه رهایی برگزار شد از فعالان حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر با اهدائ لوحه سپاس تقدیر شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار