بیاینه حوزه های علمیه یزد:

رژیم آل خلیفه مقدمات اضمحلال خود را رقم زد

بی‌شک رژیم آل خلیفه به تبعیت از رژیم کودک کش آل سعود دچار سردرگمی و مقدمات اضمحلال خود را رقم می زند، رژیمی که کوچک‌ترین قواعد دموکراسی و موازین شهروندی را از شهروندان خود دریغ می‌کند، محکوم‌به شکست و فنا می‌باشد.
کد خبر: ۸۷۰۰۹۲۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مدیریت حوزه علمیه استان یزد با صدور بیانیه ای، سلب تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را توسط رژیم ظالم و هتاک آل خلیفه محکوم کرد. متن کامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّمَا السَّبِيلُ عَلَى الَّذِينَ يَظْلِمُونَ النَّاسَ وَيَبْغُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ أُوْلَئِكَ لَهُم عَذَابٌ أَلِيمٌ . (شوری 42)
"محکومیت و مجازات برای كسانى است كه به مردم ستم مى‏كنند و در زمین بناحق ظلم روا مى‏دارند; براى آنان عذاب دردناكى است."


آل خلیفه باتمسک به شیوه‌های مختلف، اعتراضات مسالمت آمیزوخیرخواهانه مردم ستمدیده ومظلوم بحرین راسرکوب نموده وباتوسل به زور و بازداشت و تبعید ودامن زدن به اختلافات قومی، طایفه‌ای، ازهیچ عمل ننگینی برای هویت زدایی ازجامعه اصیل این کشور فروگذار نکرده واینباردراوج عجز و ناتوانی اقدام به سلب تابعیت ازعالم وارسته آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبرعالی شیعیان بحرین نموده است.
بی‌شک رژیم آل خلیفه به تبعیت از رژیم کودک کش آل سعود دچار سردرگمی و مقدمات اضمحلال خود را رقم می زند، رژیمی که کوچک‌ترین قواعد دموکراسی و موازین شهروندی را از شهروندان خود دریغ می‌کند، محکوم‌به شکست و فنا می‌باشد.
ملت بزرگ بحرین انواع ستم، کشتار، تبعید و زندانهای ظالمانه را در طول حکومت آل خلیفه ملعون تحمل کرده و جان بسیاری از فرزندان و رهبران خود را در راه انقلاب و انتفاضه خود تقدیم نموده است. انواع سلاحهای ممنوعه علیه این ملت به کار گرفته شده و ارتش های کشورهای دست نشانده ی منطقه، برای قلع و قمع تظاهرات مسالمت آمیز و مشروع این ملت بزرگ به میدان آمده اند، ولی ملت بحرین استوار، پایدار و انقلابی در برابر این تهدیدها باقی مانده و ارعاب ، تهدید و انواع سلاح ها نتوانسته این ملت شجاع و آزاده را از میدان به در کند.
مدیریت حوزه علمیه استان یزد، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم آل خلیفه که دست‌نشانده‌ای به تمام معنی برای مستکبرین خصوصاً شیطان بزرگ آمریکا قرارگرفته است حمایت خود را از مردم شریف بحرین خصوصاً علمای مبارز و مجاهد اعلام می‌دارد و به تبعیت از مراجع عظام تقلید به‌ویژه مقام معظم رهبری دامت برکاتهم ندای اسلام‌خواهی و حقیقت‌جویی آزادی خواهان خاصهمسلمانانعزیزدرسراسرجهانموردتائیدوتأکیدقرارمی‌دهد.


مدیریت حوزه علمیه استان یزد
شنبه 05/04/1395



ارسال نظرات