همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ضیافت الهی ، نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زرند با حضور حجت السلام کاشفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه زرند، و جمع کثیری از بسیجیان سلحشور به همراه خانوده در محل حسینه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۴۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۳


به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان،همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و ضیافت الهی ، نشست مودت فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان زرند با حضور حجت السلام کاشفی مسئول دفتر  نمایندگی ولی فقیه، سرهنگ زمانی فرمانده سپاه زرند، و جمع کثیری از بسیجیان سلحشور به همراه خانوده در محل حسینه ثارالله سپاه زرند برگزار گردید.
سرهنگ "عبدالمجید زمانی” فرمانده سپاه ناحیه زرند ضمن عرض خیر مقدم هدف از برگزاری نشست مودت را ایجاد انس و الفت هر چه بیشتر بین فرماندهان پایگاه ‏های بسیج شهرستان و تقدیر از خانواده‏ های آنان بیان نمود.ویادآور شد: بسیاری از مشکلات جامعه امروز را نشأت گرفته از الگو قرار دادن تفکر و زندگی غربی و نیز استفاده از ماهواره ها است که دشمنان، جوانان ما را در خط مقدم مورد تهاجم فرهنگی قرار داده اند و شبکه های ماهواره ای یکی از مهمترین سلاح دشمن برای تهاجم فرهنگی است.
وی افزود: حضور ماهواره ها در خانواده و ترویج فرهنگ و زندگی پوچ غربی از عوامل تزلزل در بینان خانواده است و از فرماندهان پایگاه های مقاومت میخواهم با الگو قرار دادن زندگی ائمه اطهار (علیهم السلام) و حمایت از قداست خانواده، جامعه را به سمت و سوی ارزش های انسانی و الهی سوق دهند و با یاری گرفتن از قرآن و توجه و عمل به سیره اهل بیت (علیه السلام) بویژه در تربیت فرزندان، میتوان جامعه به سمت سعادت و خوشبختی هدایت نمود.
 
سرهنگ زمانی  با شاره به ماموریت های بسیج در سال جدید گفت: اصلی ترین ماموریت بسیج در سال جدید معنویت افزایی و بصیرت افزایی و کیفی سازی برنامه های بسیج وحضور پررنگ در برنامه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بصیرتی خصوصا مناسبت های دفاع مقدس، هفته بسیج، مذهبی، ملی و همایش های بزرگ بسیج خواهد بود.
وی  برگزاری یادواره های شهدا، را یکی از مواردی عنوان نمود  که در الگو سازی برای جوانان بسیار حائز اهمیت است و  فرماندهان پایگاه ها باید با اشرافیت کامل و با هماهنگی سپاه نسبت به برگزاری یادواره های شهداء با مشارکت اقشار مختلف جامعه اقدام نمایند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند در پایان با اشاره به اینکه فرماندهان و مسئولان پایگاه‌ها سربازان خط مقدم جبهه‌های فرهنگی،اجتماعی، اقتصادی و حتی نظامی در صورت لزوم هستند، افزود: باید برنامه‌های متعدد فرهنگی، سیاسی برای بروز نگه‌داری اطلاعات منطقه تحت نظارت خود داشته باشند تا شاهد رشد بیشتر خدمات بسیج و بسیجیان به جامعه باشیم.
لازم به ذکر است این آئین باشکوه، با اجرای چندین برنامه فرهنگی، هنری و پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، با ضیافت افطاری و صرف شام همراه بود.

ارسال نظرات