در مراسم بزرگداشت شهید 21 ساله مدافع حرم مطرح شد
پدر شهيد جعفري (شهید افغانستانی مدافع حرم) كه سال گذشته از اين شهرستان به جمع شهداي مدافع حرم پيوسته بود، امسال در سوريه به شهادت رسید و به فرزندش پیوست.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۴۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن لزومي امام جمعه پاكدشت که در مراسم بزرگداشت شهيد مدافع حرم سيد عليرضا موسوي ز شهدای مدافع حرم افغانستانی، سخنرانی می کرد در بخشی از سخنانش با اشاره به رشادتهای تیپ فاطمیون گفت: پدر شهيد جعفري (شهید افغانستانی مدافع حرم) كه سال گذشته از اين شهرستان به جمع شهداي مدافع حرم پيوسته بود، امسال در سوريه به شهادت رسید و به فرزندش پیوست.

پیکر این شهید بزرگوار روز جمعه همراه با دو تن دیگر از شهدای گرانقدر پاکدشتی تشییع  وبه خاک سپرده شد.

امام جمعه پاکدشت ادامه داد: تيپ فاطميون در شامات خيلي خوب مي جنگند، برداران افغانستانی این تیپ در كنار نيروهاي چريك حزب الله و دوشادوش سپاه ايران عرصه را بر دشمنان اسلام تنگ كرده اند كه شهيد سيد عليرضا موسوي هم از بهترين رزمندگان همين تيپ بوده است.

گفتني است شهيد سيد عليرضا موسوي مدافع 21ساله اي بود كه سال 1393 به سوريه اعزام شد و بعد از درگيري با گروهك هاي تكفيري به درجه رفيع شهادت رسيد و سرانجام در سي ام خرداد ماه سال جاري روي دستان مردم شهيد پرور پاكدشت تشييع و در گلزار شهداي ده امام اين شهرستان به خاك سپرده شد.

شهرستان پاکدشت تاکنون 26 شهید در راه دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و حرم اهل  بیت تقدیم کرده است.

ارسال نظرات