پایگاههای تابستانی مدارس در نمین افتتاح شد

آیین افتتاح پایگاه های تابستانی مدارس شهرستان نمین با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین در مجتمع شهید حسابی روستای محمودآباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۱۰۶۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین در آیین افتتاح پایگاه های تابستانی مدارس نمین در محل مجتمع شهید حسابی روستای محمود آباد اظهار کرد: اوقات فراغت تضمین کننده سلامت و بهداشت روانی انسان بوده و این مدیریت برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان نسبت به راه اندازی پایگاه های تابستانی اقدام کرده است.

محرم یوسفی گفت: اشتغال مستمر و بدون وقفه فکری و عملی موجب خستگی جسمی و ذهنی شده، به گونه ای که فرد نشاط و سرزندگی خود را از دست می دهد و در مواقعی زمینه را برای بروز بسیاری از اختلالات روانی موجب می شود.

وی افزود: انسان در اوقات فراغت آزادانه می اندیشد و در حل مسائلی که در حوزه شناختی او مطرحند از تفکر خلاق بهره می گیرد و همین، خمیرمایه نوآوری ها و اختراعات بشری است.

مدیر آموزش و پرورش نمین بیان کرد: کثرت و استمرار فعالیت های ذهنی و عملی در زندگی روزمره، بدون بهره گیری از فرصت های آزاد برای تعمق و بازنگری به عملکرد و برخورد با افراد و مقابله با پدیده های مختلف، ممکن است به تدریج موجب پدیداری عادات و رفتارهای نامطلوب در انسان شود

در پایان این مراسم از دانش آموزان ممتاز تجلیل شد.

ارسال نظرات