نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس:

تلاش خود را برای رفع مشکل مردم به کار خواهم بست

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت:تمام تلاش خود را برای رفع مشکل مردم به کار خواهم بست.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۱۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "شکور پورحسین شقلان "نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه مردمی با معتمدین و جمعی از مسئولان اصلاندوز از نزدیک در جریان مشکلات بخش و مردم قرار گرفت و از مسئولان ذی ربط خواست جهت رفع مشکلات تلاش مضاعف کنند چرا که بخشی از مشکلات با همکاری دستگاههای ذی ربط مرتفع می شود.

نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار بر تعامل و همکاری بین مسئولان با مردم تاکید کرد و گفت:حل مشکلات مردم از طریق همکاری بین مسئولین و مردم است که با این روند در جهت کاهش مسایل و معضلات گامی موثر خواهد بود.

پورحسین با اشاره به اینکه در راستای رفع مشکلات حوزه انتخابیه بخصوص بخش اصلاندوز تمام توان و تلاش خود را بکار خواهم بست، نسبت به حل مشکلات مردم قول مساعد داد.

سید عباسی مینایی بخشدار اصلاندوز با قدردانی از مسئولان که در جهت رفع مشکلات منطقه تاکنون تلاش کرده اند به تشریح روند پیگیری برخی از طرح ها و بیان مشکلات بخش اصلاندوز پرداخت.

در ادامه برخی از معتمدین و مردم به بیان مشکلات پرداخته و مسئولان مربوطه توضیحاتی در خصوص نحوه رفع مشکلات و قول هایی برای مرتفع کردن برخی از آنها دادند.

در این جلسه جمعی از مردم و مسئولان اصلاندوز نظیر بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از مسئولان دستگاه های مستقر در بخش حضور داشتند.

ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان،بازگشایی گمرک اصلاندوز،منطقه آزاد تجاری،احداث سد دیکداش،تکمیل درمان بستر اصلاندوز،آب شرب برخی از روستاها،مشکلات بهداشت و درمان،ایجاد تفرجگاه،فاضلاب شهری،پروژه های آموزشی و عمرانی بخش،طرح هادی روستاها و بخش کشاورزی از جمله مواردی بود که در این جلسه بررسی و به اطلاع نماینده مجلس رسید.

به گفته بخشدار اصلاندوز در آینده نزدیک نخستین جلسه شورای اداری بخش اصلاندوز هم با حضور نماینده مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار، امام جمعه اصلاندوز،مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی در محل بخشداری اصلاندوز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات