فرمانده سپاه سوادکوه شمالی:

نباید در مقابل هجمه دشمن جزیره ای عمل کرد

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه کار فردی جواب گوی هجمه وتهاجم دشمنان نمی باشد گفت: می بایست بصورت شبکه ای وارد صحنه شد و هر فردی وظیفه خود را در این شبکه انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۲۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی نشست دبیران هیئت منتظران موعود حوزه حضرت فاطمه (س) شهرستان سوادکوه شمالی در سپاه ناحیه سوادکوه شمالی برگزار گردید.

این نشست که با حضورجمعی از مربیان بصیرتی حوزه حضرت فاطمه (س) شهرستان سوادکوه شمالی برگزار گردید مباحث روشنگری در سطح پایگاه ها با محوریت سخنان امام خامنه ای در هیئت های منتظران موعود پایگاه ها مورد بررسی قرار گرفت.

سرگرد پاسدار سید مصطفی موسوی نژاد فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی در این نشست بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع بصیرت افزایی در سطح جامعه جهت جلوگیری از ایجاد فتنه ها می بایست روشنگری های لازم دراین خصوص مباحت بصیرتی به عموم مردم انجام گردد که این وظیفه اصلی بسیجان بالاخص مربیان بصیرتی می باشد

فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه  کار فردی جواب گوی هجمه وتهاجم دشمنان نمی باشد گفت: می بایست بصورت شبکه ای وارد صحنه شد و هر فردی وظیفه خود را در این شبکه انجام دهند.

 
انتهای پیام/ت
ارسال نظرات
پر بیننده ها